Miv september (flexibel, wachttijd geen probleem) zoek ik een stalling, pensionstal of privestal tot maximaal 15 min met de auto van Roermond. In eerste instantie in ieder geval voor één paard maar graag met de optie voor meerdere stallen te huren in de toekomst.
Ruime boxen
Goede rijbaan, zomer en winter! Binnenbaan mag maar is geen must.
Overdag naar buiten, aan de hand binnen/buiten zetten.
Voldoende en goede kwaliteit ruwvoer en ergens in de avond wil ik dat ze ook nog een ronde ruwvoer krijgen.
Voorkeur gaat uit naar een dressuurstal, waar rust en paardenwelzijn voorop staan. Prive, fokker, trainingsstal pensionstalling kan allemaal.
Ik ben gewend veel zelf te doen en vind het geen probleem om elkaar te helpen. Ik doe gerust eens een ochtend of avond ronde zodat een eigenaar ook even vrij kan zijn of weg kan, ben verder netjes en rustig, enige wat belangrijk is is dat mijn paarden happy en gezond zijn.
Alle stallen die op internet te vinden zijn, zijn bekend en zijn ofwel niet geschikt of staan vol....
Is er hier iemand die nog een via-via plekje weet? Die het pareltje weet te vinden waar ik met zoeken niet bij uit ben gekomen? Degene met de gouden tip krijgt daar absoluut iets leuks voor want ik begin aardig moedeloos te worden inmiddels!
REVALIDATIE & TRAINING
Nano Cellcare therapie - Vitafloor - Laser - Magnacare