Bedoel je dan dat je met de trailer naar een stal/accomodatie wilt rijden om deel te nemen aan een groepsles? Want dan kan je je evt ook aansluiten bij een rijvereniging die (overdag) groepslessen organiseert.
En dan je paard gewoon stallen op een pensionstal die goed is voor je paard. Waar hij jaarrond bvb genoeg buiten komt met soortgenootjes, genoeg ruwvoer krijgt en waar ze goed voor m zorgen. Ookal is het daar soms mss wat stiller.
Persoonlijk vind ik zulke dingen zwaarder wegen dan gezelligheid voor mezelf, wanneer ik het heb over de stal van mijn paard.
Ik werk onregelmatige diensten en ben dus veel overdag op stal. Dan is het vaak wat stiller, maar dat vind ik helemaal niet zo erg

Als ik bvb samen met een stalgenootje wil (buiten) rijden, dan spreek ik wat af op een dag/tijdstip dat we allebei kunnen.
Er lessen bij ons veel mensen bij dezelfde instructie en dan plannen we dat op een middag waarop veel van ons kunnen. Het is geen groepsles, maar allemaal prive lessen achter elkaar. Sommigen kunnen pas later op de (mid)dag en anderen juist eerder, dus soms loop je elkaar dan nog mis.