Les eigen paard omg. Leende?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

8Daan8

Les eigen paard omg. Leende?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-22 19:24

Hey lieve Bokkers, Ik ben op zoek naar een instructeur in Leende. Ik ben niet zo rijk, dus dure prive-instructeurs kan ik niet betalen. Het liefst gewoon iemand die eens in de maand met ons meekijkt en verbeterpunten benoemt. Ik heb geen hoge dressuurdoelen maar wil gewoon graag de samenwerking, communicatie en vooral mijn eigen zit verbeteren. Ik heb al lang niet meer regelmatig kunnen rijden en ik merk dat ik erg 'roestig' ben en vraag me af of ik mijn pony niet in de weg zit door mijn zit en of mijn hulpen wel duidelijk genoeg zijn. Weten jullie iemand? Of ben je zelf zo iemand?

0000

Re: Les eigen paard omg. Leende?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 09:14

Ik kom er regelmatig in de buurt en kan je zeker helpen. Ik ben wel zzper en geen hobbyist dus ik weet niet wat jij niet duur vind....onthoud wel, met één goede les met huiswerk schiet je meer op dan een heleboel slechte.

8Daan8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 16:48

Heb je een pbtje gestuurd.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:52

Ik weet wel een aantal goede instructeurs, maar goede instructie heeft ook vaak een prijskaartje.
Zoals al gezegd is schiet je met één goede les en huiswerk vaak meer op dan met meerdere "mwah" lesjes.

Wat is je budget?

8Daan8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 17:05

Ik hoop iets te vinden voor minder dan 30,- per keer. Inderdaad liever een goede les dan tien halfslachtige, maar duurder betekent dat ik er minder vaak gebruik van kan maken. En als de lessen te sporadisch zijn haal ik er misschien ook niet genoeg uit. Maar misschien zijn er ook instructeurs die bereid zijn om mee te denken of kortere lessen aanbieden.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 17:32

8Daan8 schreef:
Ik hoop iets te vinden voor minder dan 30,- per keer. Inderdaad liever een goede les dan tien halfslachtige, maar duurder betekent dat ik er minder vaak gebruik van kan maken. En als de lessen te sporadisch zijn haal ik er misschien ook niet genoeg uit. Maar misschien zijn er ook instructeurs die bereid zijn om mee te denken of kortere lessen aanbieden.

30 euro voor een half uur exclusief reisvergoeding is misschien nog te doen. Ik zal even denken of ik iemand ken.

Wat ik ooit heb gedaan was om de week les nemen in plaats van wekelijks, dan had ik wel budget genoeg toen der tijd.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 17:34

In welke omgeving zoek je iemand?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 17:40

LiannePuthzy schreef:
In welke omgeving zoek je iemand?

staat in de topic titel...

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 17:42

listiglistje schreef: