Stal klein Amerika te koop? Dat kan toch niet?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sunrise

Stal klein Amerika te koop? Dat kan toch niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-22 08:48

Ik kwam gister toevallig een filmpje tegen van stal klein Amerika. Dit is bij ons in de buurt vandaar dat ik de stal herkende (en wil hier m’n paard stallen, zodra ik er een aangeschaft heb). Het wordt namelijk niet met naam of plaats genoemd.

Ik persoonlijk vind dit dus héél raar, wat is jullie mening?
Het komt bij mij helemaal niet betrouwbaar over. Het adres van die mensen is een loods op een industrie terrein. En zo zijn er nog een aantal dingen die je niet kunt achterhalen van ze.

Ik kan me voorstellen dat jullie denken, waar maak je je druk om?!
Maar is het niet gek dat ALS dit nep is, je gewoon een bedrijf op YouTube zet en daarbij zegt dat het te koop is, terwijl dat (hopelijk) helemaal niet waar is.

Hier onder de link :
https://youtu.be/8O6JVEhv4yo
Het is dus van wiggenraad real estate. ( wat ik ook nergens kan vinden via reviews of Google o.i.d.)

Er staan nog een aantal andere filmpjes op dat kanaal. Het aantal kijkers vind ik ook zeer opmerkelijk laag, als ik het vergelijk met bijvoorbeeld pand & paard.

Misschien kunnen jullie ervaringen delen. Geen idee. Ik vind het gewoon gek, maar om nou de stal erover te bellen vind ik ook een beetje raar :oo

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 08:52

Er zijn ook foto's gemaakt binnen etc.
Lijkt me dat als het nep is dat je dat soort foto's niet hebt... :)) Ze hebben ook meer filmpjes van soortgelijke accommodaties (ook buitenland) op hun Youtube kanaal gezet.

Als ik Google kom ik ook van allerlei dingen tegen over het bedrijf hoor.
Paard & Pand is ook wel extreem goed in hun PR/marketing, en heel eerlijk.... Ieder paardenmeisje reageert eronder maar er is niemand die het daadwerkelijk kan kopen. Hoe waardevol zijn die reacties dan... :D

Voor een magere 3,7 miljoen kun je dit al bemachtigen :)) http://www.rockinghorsedesign.com/landh ... state.html
En daar staan nog veel meer accommodaties op.

Ziet er prima legaal uit hoor.

''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-22 09:25

Ja maar ik vind de site wel erg verouderd en eerlijk, je verwacht wel iets meer likes/ views. Al is het maar om er van te dromen :')

En wie zit er nou met zo’n luxe bedrijf in een loods denk ik dan..
je kunt ze niet mailen zonder al je privé gegevens te geven.
vind de foto’s er van het terrein er op sommige stukken er ook nep uit zien. ( een groot grasveld terwijl er allemaal kleine weides zijn)

Maar goed, laat ik maar zeggen dat het dan maar aan m’n onderbuik gevoel ligt, en dat die er erg naast zit :+

De advertentie op hun site is trouwens ergens anders. Ik zie deze er nog niet tussen staan.

Bertje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 09:33

Sunrise schreef:
Ja maar ik vind de site wel erg verouderd en eerlijk, je verwacht wel iets meer likes/ views. Al is het maar om er van te dromen :')

En wie zit er nou met zo’n luxe bedrijf in een loods denk ik dan..
je kunt ze niet mailen zonder al je privé gegevens te geven.
vind de foto’s er van het terrein er op sommige stukken er ook nep uit zien. ( een groot grasveld terwijl er allemaal kleine weides zijn)

Maar goed, laat ik maar zeggen dat het dan maar aan m’n onderbuik gevoel ligt, en dat die er erg naast zit :+

De advertentie op hun site is trouwens ergens anders. Ik zie deze er nog niet tussen staan.

staat wel op de site hoor in de discrete verkoop en zonder echte foto's. En waarom zou het niet te koop kunnen staan? gezien de wijzigingen de afgelopen paar jaar en de huidige economische situatie verbaasd het me om eerlijk te zijn niet. Overigens heb ik al tig keer naar pesionstalling gevraagd maar het is altijd vol met een enorme wachtlijst.

life is a roller coaster, you just gotta ride it. vh Lami

Muurp

Re: Stal klein Amerika te koop? Dat kan toch niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 09:39

Dit is echt een niche markt, ik verwacht dat het netwerk klein is en dat dit soort partijen elkaar snel vinden. Ik gok dat het bijna onderling verkocht wordt i.p.v. echt nieuwe partijen. :)
Een zwaar verouderde website is blijkbaar een teken dat ze deze niet echt nodig hebben haha.

''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Sunrise

Re: Stal klein Amerika te koop? Dat kan toch niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-22 18:11

Ja, het zal toch kloppen denk ik dan.

Schrik er misschien zelf gewoon zo van omdat ik ze zo vaak aan het werk zag en ze er echt plezier in leken te hebben. Tijdens wedstrijden ook altijd een super sfeer!

Hopelijk hebben ze de keuze niet gedwongen hoeven maken en wordt het als pension stal verkocht. Anders vraag ik me toch af waar al die paarden moeten blijven!

In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie