Paardentandarts Sebastiaan Ardesch

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Micky_21
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-12-18

Paardentandarts Sebastiaan Ardesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-22 19:56

Hallo, zijn er bokkers die ervaring hebben met paardentandarts Sebastiaan Ardesch. Mag ook via een pb :)

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Re: Paardentandarts Sebastiaan Ardesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:11

Hij heeft mijn pony's gedaan op een oude stal. Dient zelf ook de verdoving toe (weet alleen niet meer of hij zelf ook dierenarts is of echt alleen paardentandarts). Geeft uitleg als hij bezig. Wel wat prijziger als hij bv voor maar 2 pony's moet komen. Vulde toen de tijd ook een papier in waar je kon lezen wat hij had gedaan ect.

snorkel1986

Berichten: 3133
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Paardentandarts Sebastiaan Ardesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:29

Ja Heb hem elk jaar en heel prijzig is hij niet vind ik. Gewoon netjes.. Maar hij doet hier meerdere paarden maar wat is je vraag verder over hem

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:04

snorkel1986 schreef:
Ja Heb hem elk jaar en heel prijzig is hij niet vind ik. Gewoon netjes.. Maar hij doet hier meerdere paarden maar wat is je vraag verder over hem



Prijzig in mijn geval is vanwege de reiskosten. Dat was grootste kosten. Ponys stonden toen in nijkerkerveen. En vanaf 4 rekende hij geen reiskosten meer. Behandeling zelf niet prijzig.

EdkingEnzo

Berichten: 3474
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:04

Hier komt hij nu ook zo’n 3 jaar. Ik vind hem heel erg fijn, vriendelijk, rustig en kundig. En absoluut niet duur. Maar wij zitten in de buurt dus geen reiskosten.