Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ingevuld. Er stond alleen een vraag bij hoe je betaalt en ik kon daar maar één optie kiezen. Maar ik betaal contant of met de bankpas. En ook bij de vraag via welk kanaal ik contact opneem met de klantenservice kon ik maar één optie kiezen, maar dat verschilt nog wel eens.
Autumnn schreef:Ook ingevuld! Mijn optie tot betalen stond er niet bij (betalen met horloge), dus ik heb maar mobiele betaling gedaan.
Tevens vond ik het bijzonder dat je bij vraag 23 verplicht 2 antwoorden moest geven.
SusanH schreef:Beetje bijzonder dat je bij de vraag over aanbiedingen 2 antwoorden moest selecteren. Ik ben echt van de oude stempel, geef mij maar fysiek contact en een ouderwetse papieren stempelkaart voor mijn spaarpunten.
Annamk schreef:Ook ingevuld.
@Texas, bij die vraag over betalen stond wel de optie "Verspreid", ik neem aan dat daarmee bedoeld wordt dat er meerdere opties zijn. Maar OP, ik vraag me af of bij deze optie en die van de klantenservice het niet nuttiger is voor jou als mensen wel meerdere opties aan kunnen klikken, zodat je weet wat deze "verspreid" dan inhoudt? Er vielen mij ook een paar kleine spellingsfoutjes op ("jou hulp" -> mag mét w, "verspreidt" mag zonder t). Niet om de grammaticapolitie uit te hangen hoor haha, maar ik denk dat het iets netter staat als je dat aanpast.
Succes met afstuderen!
criollo_yess schreef:Ingevuld. Ik mis wel bij vraag 9 de opties;
direct kunnen passen
(meerdere) artikelen kunnen "voelen" en vergelijken
SusanH schreef:Beetje bijzonder dat je bij de vraag over aanbiedingen 2 antwoorden moest selecteren. Ik ben echt van de oude stempel, geef mij maar fysiek contact en een ouderwetse papieren stempelkaart voor mijn spaarpunten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers