Door wie buitenbak + paddock laten aanleggen omg. Goeree-Overflakkee

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ricoh

Berichten: 1116
Geregistreerd: 02-01-02

Door wie buitenbak + paddock laten aanleggen omg. Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-22 10:15

Hoi allemaal,

Bij mijn nieuwe huis in Oude-Tonge zou ik graag een paddock en een buitenbak willen laten aanleggen. Ik was eigenlijk heel geïnteresseerd in AWT (buitenbak.nl), zowel qua prijsklasse als de viltsnippers, maar na meermaals mailen, voicemail inspreken en meerdere toezeggingen heb ik weken later nog altijd geen offerte mogen ontvangen. Ook heb ik een offerte opgevraagd bij VR sportbodems, maar ook daar geen reactie ontvangen. Hebben jullie nog ideeën met bedrijven die ik kan benaderen in de buurt van Goeree-Overflakkee? Ik ben niet op zoek naar prijsklasse Achterberg, voorkeur gaat uit naar een gedraineerde rijbak met viltsnippers en een gedraineerde paddock. Alvast bedankt!

Mirranda

Berichten: 1727
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 10:42

Klaas Meijers Bodems heeft bij mij aangelegd (alleen toplaag, rest hebben we zelf gedaan). Nu komt die vanuit De Punt, maar dichterbij zijn er ook goede hoor. Loonbedrijf Poldervaart bv.

ricoh

Berichten: 1116
Geregistreerd: 02-01-02

Re: Door wie buitenbak + paddock laten aanleggen omg. Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 10:07

Bedankt voor je reactie! Is Klaas Meijers vanuit Groningen dan helemaal naar jou gekomen voor de aanleg van je bak? Ik heb Loonbedrijf Poldervaart benaderd, ben benieuwd! Dank je wel!

Mirranda

Berichten: 1727
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:05

Dat klopt, maar Klaas is dan ook klant bij mij (heb een logistiek bedrijf namelijk en verscheep zijn bodems regelmatig ;) )

Mirranda

Berichten: 1727
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:57

Grecon kun je ook vragen. Hebben hier verderop op de dijk een mooie bak aangelegd ;)

ricoh

Berichten: 1116
Geregistreerd: 02-01-02

Re: Door wie buitenbak + paddock laten aanleggen omg. Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 11:33

Dank je, ik heb hen ook een berichtje gestuurd!