Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Darragh schreef:bedankt voor alle reacties. Waar ik al bang voor was: in de Randstad is niets te vinden.
@ElCid: hebben jullie ook trainingsweekenden?
Darragh schreef:@ElCid: hebben jullie ook trainingsweekenden?
fransje23 schreef:Darragh schreef:bedankt voor alle reacties. Waar ik al bang voor was: in de Randstad is niets te vinden.
@ElCid: hebben jullie ook trainingsweekenden?
Niet helemaal waar, ik had laatst een clinic in Rijwetering en ook in Leiden was kort geleden een clinic.
Maar het is een kwestie van in de gaten houden.
ElCid schreef:Darragh schreef:@ElCid: hebben jullie ook trainingsweekenden?
Ja, op aanvraag is dat mogelijk. In een groep(je) of individueel. We hebben een binnenbak en buitenbak, zitten vlakbij bos en hebben genoeg stallen/ weiland en paddocks. We hebben ook gastenkamers of de mogelijkheid om een tentje op of camper neer te zetten.
Obstakels/ garochas zijn aanwezig en dus evt. koeien.
Ineke2 schreef:Dat is nou niet bepaald in de buurt van de randstad helaas.
Ik vrees dat deze tak van sport een beetje een droom zal blijven buiten misschien eens een clinic volgen. Puur vanwege alle afstanden.
fransje23 schreef:In Noord-Holland worden bij diverse rijverenigingen o.a. Duinridders, Wironruiters, Zaanse ruiters, Beemsterruiters regelmatig WE clinics gegeven door Karin van der Sluis georganiseerd. Is een kwestie van Facebook van de vereniging in de gaten houden.
.
Ineke2 schreef:Dat is nou niet bepaald in de buurt van de randstad helaas.
Ik vrees dat deze tak van sport een beetje een droom zal blijven buiten misschien eens een clinic volgen. Puur vanwege alle afstanden.
ElCid schreef:Op 24 september organiseren wij een lesdag met Marco Boavista ( dressuur en/of WE) in Bantega, bij Lemmer, Friesland https://www.boavistaequine.nl/ . Bij voldoende belangstelling kan er de volgende dag met koeien gewerkt worden.