Geduldige hoefsmid gezocht omgeving Groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Geduldige hoefsmid gezocht omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 15:04

:wave:

Nadat we afscheid moesten nemen van de eerste hoefsmid heb ik de 2de halverwege het bekappen de deur gewezen. Daarna een nieuwe hoefsmid gevonden maar die heeft na 20x bellen eindelijk opgenomen maar zit helemaal vol.

Dus mijn zoektocht start weer opnieuw en ik merk dat dat in deze omgeving nog niet mee valt, zeker na nr. 2 ben ik een beetje terughoudend met een nieuwe hoefsmid.

Enige echte eisen zijn veel geduld, ervaring met hoefbevangenheid en een Shetlander willen bekappen.

Voormalig gemeente Loppersum.

Muronia

Re: Geduldige hoefsmid gezocht omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:16

Ik denk dat mijn smid vol zit, maar je zou het kunnen proberen.. ik heb Brennie Koenes al zo'n 20 jaar en ik vind hem erg goed met mijn paarden. Ook met de shet toen ik die nog had.

Guusje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 17:23

Ik wilde Brennie ook aanraden, maar ben inderdaad bang dat hij vol zit.
Maar je zou het altijd even kunnen proberen natuurlijk, ik ben er erg tevreden over en hij gaat fijn om met mijn (jonge) paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 17:30

Ik vind Brennie Koenes dan weer helemaal niets, komt nooit op tijd en verschijnt zo een paar uur later, zonder even te bellen.
Jan Pieter Koopman is een zeer geduldige en aardige hoefsmid. Heeft altijd mijn 35 jarige kwpn merrie bekapt en nam alle tijd. Want ze kon niet meer zo als een jong paard haar been zolang omhoog houden, ontzettend aardige man ook en vriendelijk en rustig naar paarden.
Ronald Klok is ook een erg aardige, rustige en geduldig hoefsmid. Heeft het vertrouwen van mijn huidige paard terug gewonnen, nadat een andere hoefsmid dat vertrouwen flink had geschonden.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:47

Hier ook groot fan van Ronald Klok, maar ik weet niet of hij in Loppersum komt.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:50

Grappig, Brennie loopt wel eens iets uit of is er wat eerder maar dan belt hij altijd. Dus die ervaring kan ik niet met je delen mindim. Maar goed, ik vrees ook dat hij vol zit.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:50

Ik wilde ook Ronald aanraden :j Hele vriendelijke, kundige smid. Laat niet over zich heen lopen maar heeft met angstige of onervaren paarden eindeloos geduld.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:22

Ik vind Brennie best aardig (is lang mijn hoefsmid geweest) en min of meer okay, maar heb inmiddels een betere ontdekt: Thijs Veltman. Hij blijft altijd geduldig, weet waar hij het over heeft en werkt verrassend snel, waardoor de hoeveelheid stress beperkt blijft¨.