Vrijheidsdressuur les Friesland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Vrijheidsdressuur les Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 15:49

Ik heb een 7 jarige friese merrie waar ik opzich wel wat lessen mee wil hebben in vrijheidsdressuur. Deze fries heb ik eerder les mee gevolgt. Maar ik zoek iemand die vooral in rust ons dingen kan leren. Het paard is erg food-minded. Daar moet wellicht wel rekening mee gehouden worden. Anders eet ze je vingers continu de hele dag op :+

Wie kan mij een instructeur aanraden, die werkt vanuit rust en geen dwang, in de omgeving Heerenveen

Verder weg mag, maar moet wel betaalbaar blijven ivm reiskosten. Paard wordt niet verplaatst

Paard heeft al grondwerk basis. Kan op een blok staan, spagaat (ongeveer, gaat wijd staan, wellicht niet correct) , een compliment kon ze, met hulp. Nu niet echt meer, buigen vind ze wel leuk, maar gebeurt ook niet correct. Steigeren snapt ze niks van en gaat dan rennen. Tis wel een paard die makkelijk door je heen beukt (ook al mag dat niet :+ )

Foto's van 3 jaar terug. Ten tijde van de foto's had ik les. Ik oefen het nooit zonder les (behalve het blok en buigen)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tijdens een clinic van Eva roemaat
Afbeelding

Grondwerk moet wel echt weer opgepakt worden. Werken in lange lijnen zou ik ook graag (goed) willen leren :j

Kabayo

Re: Vrijheidsdressuur les Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 20:42

Heel knap, nu al ontstipt :+

Ik heb inmiddels Joyce de vos en Icelandic welsh een bericht gestuurd

Iemand nog suggesties?

lazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:58

Geen suggesties, maar lees wel even mee, ben er ook wel benieuwd naar

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 19:30

Ik geef les in vrijheidsdressuur met clickertraining, fijn daaraan is dat dus de focus niet alleen ligt op wat je aanleert, maar ook op rust rondom het werken met voer. Met mijn lesroute ben ik eens in de twee maanden in Friesland, je bent van harte welkom om eens kennis te maken.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 19:30