Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ClaudiaJK schreef:Hallo, ik heb echt even jullie hulp nodig, zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een goede zadelmaker/ster in de regio Amsterdam (maar ben bereid meer reiskosten te betalen voor de juiste, wel graag een zadelmaker/ster die op locatie komt). Ik zoek een zadelmaker/ster die zijn/haar vak echt verstaat. Kijkt naar wat het beste is voor paard en ruiter, en die dus ook vanuit stilstand en onder de man beoordeeld. Alvast dank voor de tips!
Bielsje schreef:ClaudiaJK schreef:Hallo, ik heb echt even jullie hulp nodig, zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een goede zadelmaker/ster in de regio Amsterdam (maar ben bereid meer reiskosten te betalen voor de juiste, wel graag een zadelmaker/ster die op locatie komt). Ik zoek een zadelmaker/ster die zijn/haar vak echt verstaat. Kijkt naar wat het beste is voor paard en ruiter, en die dus ook vanuit stilstand en onder de man beoordeeld. Alvast dank voor de tips!
Ik heb hem zelf niet maar zag laatst Bregmans aan het werk en die keek echt naar het paard en de ruiter ipv enkel te vragen of het fijn zat. Ook erg tevreden stalgenoten dus lijkt mij een aanrader!
kiki1976 schreef:Caira schreef:suzanne Godijn is wat mij betreft echt de beste, alleen met bijbehorende wachtrij.
Idd een wachtrij maar zeker aan te raden.
Eerlijk, geduldig, kundig, denkt goed met je mee.
Kijkt niet alleen of het zadel voor het paard goed past, maar ook dat de ruiter er goed in zit.
kiki1976 schreef:rien10 schreef:Dat doet iedere goede zadelpasser, kijken naar het paard EN de ruiter.
Zou je idd denken en wat je zou moeten verwachten. Maar de praktijk zie je helaas wel anders. Zadel past top op het paard, maar voor de ruiter maar zo zo helaas
Bielsje schreef:ClaudiaJK schreef:Hallo, ik heb echt even jullie hulp nodig, zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een goede zadelmaker/ster in de regio Amsterdam (maar ben bereid meer reiskosten te betalen voor de juiste, wel graag een zadelmaker/ster die op locatie komt). Ik zoek een zadelmaker/ster die zijn/haar vak echt verstaat. Kijkt naar wat het beste is voor paard en ruiter, en die dus ook vanuit stilstand en onder de man beoordeeld. Alvast dank voor de tips!
Ik heb hem zelf niet maar zag laatst Bregmans aan het werk en die keek echt naar het paard en de ruiter ipv enkel te vragen of het fijn zat. Ook erg tevreden stalgenoten dus lijkt mij een aanrader!
L_iek schreef:JenniferU schreef:Anouk verlouw van wellsaddle.nl
Komt al jaren bij mij op stal. (Kop noord holland) en afspraak kun je gemakkelijk inplannen via haar website.
Neem wel de tijd, die vrouw is werkelijk altijd te laat.
L_iek schreef:JenniferU schreef:Anouk verlouw van wellsaddle.nl
Komt al jaren bij mij op stal. (Kop noord holland) en afspraak kun je gemakkelijk inplannen via haar website.
Neem wel de tijd, die vrouw is werkelijk altijd te laat.