Lesgever grondwerk/vrijheidsdressuur omstreeks Albergen gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerPepsi

Lesgever grondwerk/vrijheidsdressuur omstreeks Albergen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 09:05

Ik ben opzoek naar een instructrice/instructeur in vrijheidsdressuur / grondwerk die op locatie komt. Omdat ik toch merk dat ik steeds meer vanaf de grond met mijn paardje wil oppakken naast het rijden.
Mijn tinker merrie staat op dit moment in Albergen. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om met haar op locatie te komen.
Iemand die werkt vanuit ontspanning en geduld. :)

Effects

Re: Lesgever grondwerk/vrijheidsdressuur omstreeks Albergen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 19:33

Hoi,
Met mijn lesroute in clickertraining ben ik maandelijks bij jullie in de regio voor privéles aan huis. Mijn lessen richten zich met name op het aanleren van oefeningen bij je paard door het belonen op het juiste moment. Naast basisvaardigheden kan ik je ook begeleiden in bijvoorbeeld vrijheidsdressuur en horse agility oefeningen. Als dit je aanspreekt, neem gerust een kijkje op mijn website www.effectief-trainen.nl of stuur een berichtje om kennis te maken.

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:36

Ik heb hele goede ervaringen met Marjolijn van Veer&Co en Iris van Revalidatiestal de Kuper. Marjolijn zit in Dedemsvaart en Iris in Geesteren, maar komen ook beide op locatie. Zij geven allebei grondwerkles en werken vanuit wat het paard nodig heeft en aanbiedt. Erg kundige mensen. Mijn paard staat momenteel ook bij Iris om beleerd te worden onder het zadel.

Ze hebben beide een website, moet je even Googelen. Maar je mag mij ook gerust een berichtje doen als je vragen hebt.