Annet73 schreef:Niemand verder?
Ik ben daar paar jaar terug vaker als lesklant geweest, wat dat betreft vond ik het een hele fijne stal en netjes geregeld voor de paarden vergeleken met een gemiddelde manege in de buurt. Hele prettige sfeer ook 
Ik vond voerbeleid (dmv voerrooster, we draaiden er als lesklanten ook in mee) en omgang met paarden prima, uitmesten deed iedereen zelf maar volgens mij was er ook een mogelijkheid om dat af te kopen. In de wei zetten was inderdaad onderling en de manegepaarden stonden er maar paar uurtjes op, 3 ofzo, vind ik persoonlijk niet optimaal. Geen idee of het voor pensionpaarden langer is?
In de winter was het helaas slechts 30min in de paddock voor de pensionpaarden, met mogelijkheid tot losgooiservice maar dan alsnog maar half uurtje. Maar er is inmiddels nog 1 paddock erbij zag ik?
Dat langs de weg lopen hadden de paarden 0 moeite mee, wat me eerder tegen zou houden is het weinig naar buiten kunnen. En dat de bak veel bezet is vanwege manegelessen.
--------------------------------------------------
Wat vergelijkbare stallen betreft, Olsthoorn in Schipluiden misschien? Moet ook aan de Groene Meer denken, maar dat is allesbehalve kleinschalig met 100 paarden
...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie