Tunna Morrien ervaringen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Tunna Morrien ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-22 20:05

Vanuit de kliniek werd Tunna Morrien aanbevolen maar ik krijg helemaal geen contact met haar.

Morrien Dierfysiotherapie & Chiropractie.

Wat ik alwel heb gevonden is dat ze in Amsterdam zit maar ik heb meerdere e-mails gestuurd maar geen enkele reactie mogen ontvangen.
Helaas weet ik geen 06 nummer dus dat wordt lastig bellen of appen :P

Weet iemand meer van haar?

Is ze nog actief als Chiropractor?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 20:26

Ik heb Tunna regelmatig bij mijn paard, laatste keer is paar maanden geleden. Ik stuur je even een persoonlijk bericht.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-22 21:38

Mocht iemand het interessant vinden of over een paar jaar dit topic vinden met de zoekfunctie :P hier nog een reactie van mij.

Via pbs en de kliniek in Emmeloord heb ik eindelijk een afspraak kunnen maken. *\o/*

Wat ben ik blij dat ik eindelijk een afspraak heb kunnen maken want jongens,wat is ze gooooed! :j

Ontzettend fanatiek, geconcentreerd bezig en ik heb nog niet eerder zo'n "beweeglijke" chiropractor gezien. Ook heeft ze dry needling toegepast.

Junior is ontzettend opgeknapt van 1 behandeling :oo wereld van verschil in positieve zin.

Omdat Junior een paard is met een medisch dossier wat dikker is dan een telefoonboek uit de jaren '90.
Wordt ze oa bijgereden door een proff ruiter. Deze ruiter mocht Tunna ook bellen om zo gegevens, bevindingen uit te wisselen en wat te sparren.

Echt een gepassioneerde dame die weet wat ze doet.

De volgende afspraak staat gepland en Tunna gaf ook toe dat ze het best wel druk heeft en daardoor een telefoontje etc wel eens vergeet.

Met deze resultaten is het haar vergeven.

Over 4 week gaan we weer heen en hopelijk hebben we dan weer goed nieuws over Junior.

Arethe

Re: Tunna Morrien ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 21:40

Fijn dat je contact met haar hebt kunnen opnemen. e is inderdaad erg goed, ben altijd heel blij met haar.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 21:44

Als behandelaar heb ik geen ervaring met haar, maar ik ben haar al een paar keer tegen gekomen tijdens cursussen en daar komt ze op mij over als een professioneel vaardig en vooral ook aardig persoon :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-22 21:53

Klopt helemaal. Aardig en ontzettend vaardig.

In het noorden is ze niet echt bekend bij de paarden mensen.

Maar ja, advies van de kliniek in Heesch was om toch Junior te laten behandelen door Tunna.

Mensen hier in de buurt verklaren mij allemaal voor gek dat ik de wereld uitvlieg om een chiropractor - die we in het noorden ook zat hebben zitten -

Maar het is het echt dubbel en dwars waard. Zij heeft nu in 1 behandeling meer los gemaakt en op z'n plek gezet dan de chiropractors die ik hier in het noorden erbij heb gehad.