Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Utixo schreef:Hoewel Paardenpraktijk Midden Delfland mijn vaste veearts is, en ik echt goed tevreden ben, komt Alex Trouerbach voor de tanden van mijn paarden. Dit heeft niets met de praktijk te maken, vooral omdat het makkelijk is dat we Alex vaak in 1x laten komen voor meerdere paarden.
Esther28 schreef:Ik zoek een kundige en ervaren paardentandarts die ook dierenarts is ivm verdoven. Iemand die geduldig is ivm jonge leeftijd en soms niet heel makkelijk karakter van mijn merrie. Remko Sweere hoeft niet genoemd te worden want die reageert op geen enkele manier op mijn verzoek om een afspraak in te plannen. Ben al vanaf februari bezig en 0.0 reactie.
Elco schreef:Esther28 schreef:Ik zoek een kundige en ervaren paardentandarts die ook dierenarts is ivm verdoven. Iemand die geduldig is ivm jonge leeftijd en soms niet heel makkelijk karakter van mijn merrie. Remko Sweere hoeft niet genoemd te worden want die reageert op geen enkele manier op mijn verzoek om een afspraak in te plannen. Ben al vanaf februari bezig en 0.0 reactie.
Misschien omdat hij het gigantisch druk heeft en geen tijd heeft om voor 1 paard te komen.
Wie een goede wilt hebben bij hun paard moet misschien soms een beetje geduld hebben.