wij hebben voor komende september een reis naar mijn schoonouders in Spanje, Roses geboekt.
Ik had hen gevraagd of zij een adres weten waar ik kan gaan paardrijden, ik zoek een rit van 2 à 3 uur.
Zij kwamen met een folder van Yeguada Claudio Pot te Castelló d'Empúries aanzetten. De manege heet El Caballo y su Arte. Ik heb geprobeerd via de website (link) te mailen voor meer info, maar die mail kwam terug. Ik heb hen ondertussen ook via facebook gevonden en heb dan via die weg een berichtje gestuurd, maar vroeg me daarna af of iemand van jullie misschien ervaring heeft met deze stal en meer specifiek de tochten?
Er wordt op de website gesproken van de nabijheid van het strand, ik vroeg me af of de tocht ook daarheen voert - zou ik super vinden

Ik las de het niveau aan de groep wordt aangepast - fijn, want hoewel ik wel al 20 jaar "rijdt", ben en blijf ik een schijtlaars haha. Maar als het brave paarden zijn, durf ik best in galop

Ik hoor het graag, indien jullie ervaring met deze stal/tocht(en) hebben - andere opties (rondom Roses) zijn ook altijd welkom hoor!
Alvast bedankt!