Voor mijn Haflingermerrie ben ik per eind van dit jaar op zoek naar een pension in de omgeving van Spijkenisse (max. 15 á 20 min. rijden).
Ik ben er met een paar bekend, maar het viel mij op dat met name in de winter het naar buiten gaan zeer beperkt is overal of zelf geregeld moet worden. Dit is voor mij geen optie. Volgens mij is dit "normaler" in de Randstad, maar ik zoek graag nog door voor dat éne perfecte plekje.
In het kort waar ik naar op zoek ben:
- Budget = max. €300 per maand
- In de zomer overdag of 24/7 weidegang
- In de winter overdag naar buiten en 's nachts op stal
- Zelf mesten of door de stal uitmesten, geen voorkeur
- Kwalitatief hooi en stro inbegrepen, eventueel brok
- Binnen en buiten zetten inbegrepen (eventueel deels zelf meehelpen of bijv. in het weekend zelf doen)
- Rijbak, longeercirkel en was-/poetsplaats aanwezig
- Bij voorkeur een kleinschalige pensionstalling (ca. max. 30 paarden) of bij iemand aan huis bijvoorbeeld
Wat voor mij eventueel ook een mogelijkheid is, is een paddock paradise. Ik heb geen idee of die er in deze omgeving zijn. Zo ja, dan hoor ik het natuurlijk graag!
Wie heeft voor mij de gouden tip? Aanbieden via pb mag natuurlijk ook!
Mochten er geen stallen in deze buurt zijn die aan mijn eisen voldoen, dan wil ik eventueel uitwijken naar Oostvoorne of Rockanje. Mocht je daar dus een stal kennen, let me know. Alvast bedankt voor het meedenken!