Stalling regio Spijkenisse

Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NotYourLine

Stalling regio Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-22 15:28

Hi!

Voor mijn Haflingermerrie ben ik per eind van dit jaar op zoek naar een pension in de omgeving van Spijkenisse (max. 15 á 20 min. rijden).

Ik ben er met een paar bekend, maar het viel mij op dat met name in de winter het naar buiten gaan zeer beperkt is overal of zelf geregeld moet worden. Dit is voor mij geen optie. Volgens mij is dit "normaler" in de Randstad, maar ik zoek graag nog door voor dat éne perfecte plekje.

In het kort waar ik naar op zoek ben:
- Budget = max. €300 per maand
- In de zomer overdag of 24/7 weidegang
- In de winter overdag naar buiten en 's nachts op stal
- Zelf mesten of door de stal uitmesten, geen voorkeur
- Kwalitatief hooi en stro inbegrepen, eventueel brok
- Binnen en buiten zetten inbegrepen (eventueel deels zelf meehelpen of bijv. in het weekend zelf doen)
- Rijbak, longeercirkel en was-/poetsplaats aanwezig
- Bij voorkeur een kleinschalige pensionstalling (ca. max. 30 paarden) of bij iemand aan huis bijvoorbeeld

Wat voor mij eventueel ook een mogelijkheid is, is een paddock paradise. Ik heb geen idee of die er in deze omgeving zijn. Zo ja, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Wie heeft voor mij de gouden tip? Aanbieden via pb mag natuurlijk ook!

Mochten er geen stallen in deze buurt zijn die aan mijn eisen voldoen, dan wil ik eventueel uitwijken naar Oostvoorne of Rockanje. Mocht je daar dus een stal kennen, let me know. Alvast bedankt voor het meedenken! :)

Not your line.

Roosje01

Re: Stalling regio Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 15:45

Ik verzorgde vroeger aantal paarden naast de Spijkenisse brug in Hoogvliet de stal zit er nog steeds. In de zomer gingen ze altijd naar de wei, en volgens mij zijn er nu ook paddocks voor de winter. Alleen geen idee of ze plaats hebben.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 16:01

Ik weet er 1 in Rockanje die plek heeft en redelijk aan je wensen voldoet.

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-22 07:33

Thanks voor de suggesties! Ik heb je een PB gestuurd, @Zonnebloem92.

Ik begreep dat er een aantal stallen gestopt zijn / gaan stoppen, dus dat het daarom lastig(er) is om een plek te vinden.

Not your line.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 07:50

In Rhoon zit stal vossenburg volgens mij dat is hit actief.
Verder zou ik eens kijken bij de stal aan de groene kruisweg als je richting geervliet gaat, nadat je de mac donalds (rechts) gepasseerd bent de eerste links. En als je dan toch op die weg rijd kun je door tot zuidland via biert, daar zitten ook nog een aantal stalletjes.
En als je naar de pont rijd en je gaat vlak voor de pont rechtsaf kom je ook nog 2 stallen tegen. Ik weet allemaal niet of ze aan je eisen voldoen en hoe ze heten, maar daar zou ik als eerste kijken.

wil je ook lekkere parfum met korting: https://parfumado.com/
gebruik code: ZDXnaNJlb
Voor 10 euro korting bij simpel: Https://mgmco.nl/bybeze

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie