Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Wij zitten op 28 minuten van Gouda.
We voldoen aan al je eisen behalve 2:
1 Op dit moment geen box met luik vrij, kan volgende week anders zijn uiteraard. Je krijgt voorrang op klanten van buiten als je een andere box wil en er staat uiteraard![]()
2 In de winter op zondag zelf buiten doen.
Wyb_ster schreef:Ik weet niet of de stallen aan je lijstje voldoen maar in Moordrecht zitten nog een aantal stallen die er van een afstandje netjes verzorgd uit zien. Wellicht het googelen waard
Op_zoek schreef:ruitje schreef:Wij zitten op 28 minuten van Gouda.
We voldoen aan al je eisen behalve 2:
1 Op dit moment geen box met luik vrij, kan volgende week anders zijn uiteraard. Je krijgt voorrang op klanten van buiten als je een andere box wil en er staat uiteraard![]()
2 In de winter op zondag zelf buiten doen.
Bedankt voor je reactie! Jullie stonden al op mijn lijstje om uit te zoeken aan welke wensen jullie allemaal voldoen. Dus goed om te horen dat dat er een heleboel zijn![]()
Dit is natuurlijk niet het moment om stallen te gaan bezoeken, maar als de Corona maatregelen weer wat afgezwakt kunnen worden, kom ik graag een keer kijken!
Op_zoek schreef:Wyb_ster schreef:Ik weet niet of de stallen aan je lijstje voldoen maar in Moordrecht zitten nog een aantal stallen die er van een afstandje netjes verzorgd uit zien. Wellicht het googelen waard
Ik ben al wel aan het googelen geweest, maar kan natuurlijk altijd nog eens een rondje rijden in Moordrecht en omgeving. Misschien maakt dat het zoeken welke stallen het zijn daarna makkelijker.