Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hachi schreef:Ja inderdaad, ik was daar altijd een voorstander van maar met wat ik nu weet niet meer…….
Nicky1963 schreef:Hachi schreef:Ja inderdaad, ik was daar altijd een voorstander van maar met wat ik nu weet niet meer…….
Er wordt gezegd dat het op zo'n manier nooit echt gaat zoals het zou moeten. En daar heb ik geen mening over, want mijn (8) paarden worden altijd onder verdoving elektrisch behandeld door mijn paardentandarts. Hij werkt samen met een dierenarts die dus ook mag verdoven (ze komen altijd met z'n tweeën naar de klanten). Een gebitsverzorger mag dat niet zelf doen, een verdoving geven. Ik zou zelf nooit kiezen voor onverdoofd handmatig. Als je ziet hoeveel impact het heeft op het paard en hoeveel kracht zo'n arts moet zetten, geloof ik echt niet in onverdoofd handmatig.
Hopelijk komt alles goed met je paarden.
Charaz schreef:Hier alleen maar goede ervaringen met Vincent (en ook zijn moeder en broer), mijn paarden eten prima en vertonen ook met rijden geen problemen.
Ik herken absoluut niet wat je schrijft over hem, mijn paarden worden al meer dan 20 jaar door hen gedaan.
Tussendoor weleens een keer een ander laten kijken omdat die toevallig bij een stalgenootje kwam, maar ook toen waren er geen rare dingen.