Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Annet73 schreef:Zou een optie kunnen zijn. Wel redelijk grootschalig, wat mij minder aanspreekt maar zeker een optie!
Annet73 schreef:Fijne stal gezocht waar de paarden in de zomer minimaal paar uur op de wei komen en in de winter minstens een aantal uur in de paddock.
Qua faciliteiten minimaal een buitenbak met goede (!) bodem. Goed voerbeleid zeer belangrijk!
Prijs naar rato.
Wie o wie?
Fly_high schreef:Annet73 schreef:Fijne stal gezocht waar de paarden in de zomer minimaal paar uur op de wei komen en in de winter minstens een aantal uur in de paddock.
Qua faciliteiten minimaal een buitenbak met goede (!) bodem. Goed voerbeleid zeer belangrijk!
Prijs naar rato.
Wie o wie?
Olsthoorn Stables? Voerbeleid kan ik uit de eerste hand niets over vertellen maar voor de rest voldoet die wel. Wat kleinschaliger dan de groene meer.
Country Stables is ook net binnen jouw zoekgebied, ook kleinschalig met prima voerbeleid. Alleen aardig duur in verhouding tot de faciliteiten.
Ik moest verder nog denken aan Friesen Hendrikse en Hoeve Lentevreugd.
Richting Midden Delfland / Schiedam zitten ook heel veel pensionstallen maar bij de meeste daarvan wordt meer dan een half uurtje buiten in de winter een knelpunt vrees ik.
Fly_high schreef:Toen ik nog bij CS stond reden aardig wat stalgenoten dressuur, ook wedstrijden enzo. Lijkt me niet zo'n issue. Springen is wat lastiger, er is maar een bak waarin mag worden gesprongen en die is doordeweeks 9 van de 10 keer bezet door manegeklanten.
Algemene sfeer is IMO wat meer richting natuurlijk / alternatief, moet ook in je straatje passen. De paarden worden wel prima verzorgd.
Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 12 bezoekers