Plekje voor loopband

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chanjelte

Plekje voor loopband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-22 14:42

Hoi,

Ik ben op zoek naar een plekje voor mijn paarden loopband. Op de huidige plek moet hij helaas weg en ben ik op zoek naar een ander plekje (uiteraard tegen betaling). Ik gebruik hem ongeveer 3x per week 30 min.
In de omgeving van: Pijnacker, Hazerswoude, Woubrugge, Berkel & Rodenrijs, Zoetermeer etc.

Is hier misschien iemand die een plekje wil verhuren of weet waar ik een plekje kan huren? Hoeft niet een eigen ruimte te hebben maar mag ook in een loods of bijvoorbeeld bij een boer of in een garage of op een stal.

Ik heb al heel wat rond gebeld/ langs gegaan maar kom nog niet verder helaas.

rien10

Re: Plekje voor loopband

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:45

Gebruik je de loopband alleen voor jezelf, je eigen paard? Of ben je er therapeutisch met cliënten mee aan het werk? In dat laatste geval zou je aansluiting bij een stal of manege kunnen zoeken?

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-22 15:08

rien10 schreef:
Gebruik je de loopband alleen voor jezelf, je eigen paard? Of ben je er therapeutisch met cliënten mee aan het werk? In dat laatste geval zou je aansluiting bij een stal of manege kunnen zoeken?

Ik gebruik de loopband voor mijn eigen paard. Ik ben hier na zijn blessure mee begonnen en hij doet het er heel erg goed op, vandaar dat ik de band graag 3x per week wil blijven gebruiken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 15:11

Duidelijk. Dan heeft aansluiting zoeken met een dressuur- of springstal niet zo'n zin.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 19:19

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-22 11:30

Ik ben helaas nog steeds op zoek!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie