Paarden export vanuit Polen

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dian007

Paarden export vanuit Polen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-22 07:55

Heeft iemand ervaring met Piaff Equestrian uit Polen? Via ehorses verkopen ze een paard met interessante bloedlijn voor ons. We aarzelen net omdat het vanuit Polen komt.

Elisa2

Re: Paarden export vanuit Polen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 08:06

Ik zou sowieso niet ongezien een paard kopen, er zijn veel advertenties op FB met paarden uit deze landen. Die zijn niet allemaal zo betrouwbaar...dus als het echt een interessant paard is zou ik zeggen ga er heen om het irl te bekijken.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Dian007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-22 08:19

Ja dat zijn we van plan maar voor we dat doen, wil ik even nagaan of de stal op zich betrouwbaar lijkt of niet. Zo vermijden we een trip voor niks.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 21:12

Ik verplaats dit topic van EHK naar ED omdat je naar ervaringen met een dienst vraagt.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 07:23

Dian007 schreef:
Ja dat zijn we van plan maar voor we dat doen, wil ik even nagaan of de stal op zich betrouwbaar lijkt of niet. Zo vermijden we een trip voor niks.

Dat begrijp ik, heel verstandig..vraag het anders ook even in het nieuw paard kopen topic. [HK] Nieuw paard kopen, deel XXI

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie