Ik zoek een stal met de volg wensen.Goede rijbaanPaddocksLongeer cirkel Weide, appartweideRume stallingVol pension incl buitenrit service,mee helpen geen probleemVoorkeur voor min 3x hooi/kuilEn het belangrijkste,het moet geschikt zijn voor hengsten( D ponys,goed opgevoed,weinig hengstengedrag)Omgeving Rotterdam max 45 km daaromheen. Liefst kleinschalig,en rustig voor de ponys.Al zo'n 15 stallen aangeschreven,maar nergens mogen hengsten.
Op HCN in Nootdorp staan nu 2 hengsten, maar die is niet kleinschalig en heeft geen buitenzetservice.
Tarico schreef:De Watertoren in Hardinxveld-Giessendam. De A15 is alleen geen leuk stuk om te rijden.En de hoofdprijs iig >450€
Lieser schreef:Op HCN in Nootdorp staan nu 2 hengsten, maar die is niet kleinschalig en heeft geen buitenzetservice. Hebben echt buitenzet service nodig,
tita schreef:Tarico schreef:De Watertoren in Hardinxveld-Giessendam. De A15 is alleen geen leuk stuk om te rijden.En de hoofdprijs iig >450€ Betaal nu ook 450 p stal,dus dat maakt niet uit,ik hou deze in gedachten.
tita schreef:Tarico schreef:De Watertoren in Hardinxveld-Giessendam. De A15 is alleen geen leuk stuk om te rijden.En de hoofdprijs iig >450€Tel daar inmiddels maar €100 bij op voor volpension.
Ingrid_92 schreef:Natuurlijk met je Paardhttps://www.natuurlijkmetjepaard.nlBedankt ingrid!Heb nog maar paar plekjes TS.Je mag me altijd bellen/appen voor meer informatie !