Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elnienjo schreef:Ben je al tegenover Jagersrust gaan vragen?
fensy79 schreef:elnienjo schreef:Ben je al tegenover Jagersrust gaan vragen?
Ja ben ik ook al geweest. En ook bij de Wolff in Huijbergen, Stal mirakel, ook bij beide van Pijnen, Vinckenhof, 2 lazy seven ranch, le cheval in Hoogerheide, stal Moleneind in Essen, 2 stallen gebeld in Halsteren. Ik ben ook al rond gaan rijden in Hoogerheide op t Zandfort enz... maar alles staat vol haha
Skessa_ schreef:Vd week stond er in de ossendrecht groep op Facebook een weide te huur met stallen als ik t goed heb.
Verder sta ik bij Withagen in ossendrecht. Schuilstal plaatsen zal niet mogelijk zijn. Maar de paarden staan overdag buiten, nu nog op de paddock, straks op de wei. Uitmesten moet je zelf doen, verder wordt alles gedaan. Vlakbij t bos, buitenbak aanwezig met verlichting. Voor zover ik weet is er nog plek.
Of misschien de roskam in Huijbergen? Volgens mij kan je daar ook kiezen of je paard op stal gaat of niet. Of er plek is geen idee.
Skessa_ schreef:Vd week stond er in de ossendrecht groep op Facebook een weide te huur met stallen als ik t goed heb.
Verder sta ik bij Withagen in ossendrecht. Schuilstal plaatsen zal niet mogelijk zijn. Maar de paarden staan overdag buiten, nu nog op de paddock, straks op de wei. Uitmesten moet je zelf doen, verder wordt alles gedaan. Vlakbij t bos, buitenbak aanwezig met verlichting. Voor zover ik weet is er nog plek.
Of misschien de roskam in Huijbergen? Volgens mij kan je daar ook kiezen of je paard op stal gaat of niet. Of er plek is geen idee.
Jor1988 schreef:In Putte heb je ook diverse weilanden. Aan het begin van Putte bij het voetbalveld, daar zou je ook eens kunnen kijken.
Maar de Roskam verkocht ja?