Stalling/weide gezocht in omgeving Hoogerheide/Boz/ Essen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fensy79

Stalling/weide gezocht in omgeving Hoogerheide/Boz/ Essen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 10:57

Ik ben in ieder geval op zoek  naar een pensionstal of weide met stal/schuilstal voor 1 paard maar het liefste voor 4 of 5 paarden zodat we met alle vriendinnen weer bij elkaar kunnen staan. 
Als iemand een plek op een pension heeft mag het een kale stal zijn of half/vol pension. Zolang ze maar de hele dag buiten staan. Het gaat om een merrie van 5 1/2 jaar zonder ijzers en dekens. Ze is 150 groot. Graag in Hoogerheide, Ossendrecht, Putte, Huijbergen, Bergen op Zoom, Essen, Zandvliet.
Ze staat nu goed maar ik moet elke dag best een stuk rijden dus ik zoek eigenlijk iets meer in de buurt. Mijn vriendinnen staan allemaal verspreid dus het zou ons erg leuk lijken om wat meer bij elkaar in de buurt te staan. Het zou helemaal leuk zijn als iemand een groot stuk wei te huur heeft zodat we er allemaal samen kunnen staan. Ik ben ook al gaan rondrijden en heb al bij wat boeren aangebeld maar of ze staan vol, of ze verhuren niet of er mag geen schuilstal gemaakt worden.

Het is erg moeilijk om iets te vinden. Bij sommige stallen sta ik al op de wachtlijst. Ik heb ook al op bokt markt een advertentie gezet, op fb op meerdere groepen en op mp. Dus ik dacht ik maak hier ook even een topic. soms lukt het via, via!

elnienjo

Re: Stalling/weide gezocht in omgeving Hoogerheide/Boz/ Essen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 11:03

Ben je al tegenover Jagersrust gaan vragen?

fensy79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 11:26

elnienjo schreef:

Ja ben ik ook al geweest. En ook bij de Wolff in Huijbergen, Stal mirakel, ook bij beide van Pijnen, Vinckenhof, 2 lazy seven ranch, le cheval in Hoogerheide, stal Moleneind in Essen, 2 stallen gebeld in Halsteren. Ik ben ook al rond gaan rijden in Hoogerheide op t Zandfort enz... maar alles staat vol haha

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 11:44

Vd week stond er in de ossendrecht groep op Facebook een weide te huur met stallen als ik t goed heb.

Verder sta ik bij Withagen in ossendrecht. Schuilstal plaatsen zal niet mogelijk zijn. Maar de paarden staan overdag buiten, nu nog op de paddock, straks op de wei. Uitmesten moet je zelf doen, verder wordt alles gedaan. Vlakbij t bos, buitenbak aanwezig met verlichting. Voor zover ik weet is er nog plek.

Of misschien de roskam in Huijbergen? Volgens mij kan je daar ook kiezen of je paard op stal gaat of niet. Of er plek is geen idee.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 12:08

fensy79 schreef:
elnienjo schreef:

Ja ben ik ook al geweest. En ook bij de Wolff in Huijbergen, Stal mirakel, ook bij beide van Pijnen, Vinckenhof, 2 lazy seven ranch, le cheval in Hoogerheide, stal Moleneind in Essen, 2 stallen gebeld in Halsteren. Ik ben ook al rond gaan rijden in Hoogerheide op t Zandfort enz... maar alles staat vol haha

Haha dan heb je er al veel gehad!

De weg van 't Puts Meuleke richting Ossendrecht en dan een weg naar links heb je ook een stalling met weide en buitenbak, geen idee hoe 't heet en of ze ruimte hebben.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 12:10

Aan de Middelstraat in Ossendrecht heb je ook veel grote weides met paarden, wellicht ns rondvragen of die ook openstaan voor verhuur.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 12:38

elnienjo schreef:
De weg van 't Puts Meuleke richting Ossendrecht en dan een weg naar links heb je ook een stalling met weide en buitenbak, geen idee hoe 't heet en of ze ruimte hebben.

Daar sta ik!

fensy79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 14:32

Skessa_ schreef:
Vd week stond er in de ossendrecht groep op Facebook een weide te huur met stallen als ik t goed heb.

Verder sta ik bij Withagen in ossendrecht. Schuilstal plaatsen zal niet mogelijk zijn. Maar de paarden staan overdag buiten, nu nog op de paddock, straks op de wei. Uitmesten moet je zelf doen, verder wordt alles gedaan. Vlakbij t bos, buitenbak aanwezig met verlichting. Voor zover ik weet is er nog plek.

Of misschien de roskam in Huijbergen? Volgens mij kan je daar ook kiezen of je paard op stal gaat of niet. Of er plek is geen idee.

Oh nee bij Ludo heb ik gestaan idd...ben er ook met ruzie vertrokken :D zo ook mijn andere 4 vriendinnen..
Roskam is verkocht.

fensy79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 14:33

Skessa_ schreef:

De wei die in ossendrecht staat die huurde ik eerst helemaal. Nu betaal ik daar voor een kale stal bijna evenveel als waar ik daar heel het perceel voor huurde hahaha

fensy79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 14:34

elnienjo schreef:
Aan de Middelstraat in Ossendrecht heb je ook veel grote weides met paarden, wellicht ns rondvragen of die ook openstaan voor verhuur.

Daar heb je idd Vinckenhof zitten en die zit vol. Verder ook al bij mensen aan de deur geweest maar die verhuren niet helaas.

Jor1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 10:10

In Putte heb je ook diverse weilanden. Aan het begin van Putte bij het voetbalveld, daar zou je ook eens kunnen kijken.

Maar de Roskam verkocht ja?

fensy79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-22 12:46

Jor1988 schreef:
In Putte heb je ook diverse weilanden. Aan het begin van Putte bij het voetbalveld, daar zou je ook eens kunnen kijken.

Maar de Roskam verkocht ja?

Zal in Putte ook eens gaan rondrijden dan hahah.
Ja toen wel belde naar de roskam voor stalling toen zeiden ze dat. Ze hadden er eigenlijk een bouwvergunning voor gekregen dus toen verkocht.