Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Ik vind de plekken die jij noemt best uit elkaar liggen. Bedenk je wel als je van Tiel de kant van Rhenen op komt je altijd over de brug moet. Dat is een echte bottleneck, daar staat vaak file. Als je zelf uit de omgeving van Tiel komt zou ik het daar in de buurt zoeken. De pech in de omgeving van Amerongen/Renswoude etc is dat in deze regio een paar grote pensionstallen gestopt zijn. Dus veel mensen vissen in dezelfde vijver.
SusanH schreef:Ik vind de plekken die jij noemt best uit elkaar liggen. Bedenk je wel als je van Tiel de kant van Rhenen op komt je altijd over de brug moet. Dat is een echte bottleneck, daar staat vaak file. Als je zelf uit de omgeving van Tiel komt zou ik het daar in de buurt zoeken. De pech in de omgeving van Amerongen/Renswoude etc is dat in deze regio een paar grote pensionstallen gestopt zijn. Dus veel mensen vissen in dezelfde vijver.
_San87_ schreef:Stal Mirelle of Stal Contessa, misschien? Beide zitten in Lienden.
Over uitrijmogelijkheden weet ik daar dan weer niks.
Sosha schreef:Stal Contessa in Lienden heb ik 2 dagen gestaan. Bleek na 1 dag dat mevrouw van Dijk eenzijdig de afspraken veranderd had en ik ben dus gelijk weer vertrokken, maar ze weigerde mij het stalgeld terug te geven. Echt heel asociaal.
Wat ik ook zag daar is dat een pensionklant hun paard in de wei kwamen zetten, ze waren nog geen 5 minuten weg of de stalhoudster zette ze net zo leuk weer binnen om haar eigen paarden in de wei te zetten. Ze hebben ook maar weinig wei.
SusanH schreef:Hier nog wat topics waar je misschien wat aan hebt:
[ED] Gezocht: stalling omgeving Amerongen/Veenendaal/Rhenen/Ede
[ED] Pensionstalling regio Rhenen +/_ 25 km
[ED] stalling omgeving Wageningen/rhenen/ede etc.
En wij kennen iemand die hier: https://www.elcaballopasa.nl/ heel tevreden over is. Staan nu wel vol.
Ik vond dit er ook wel goed uit zien: https://stalrosenboom.nl/
Maar wellicht beiden al bekend?
_San87_ schreef:Stal Mirelle of Stal Contessa, misschien? Beide zitten in Lienden.
Over uitrijmogelijkheden weet ik daar dan weer niks.
SusanH schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers