Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
zefiros schreef:Heb je al gekeken naar de Freestyle methode van Emiel Voest in Ruinerwold?
Ik heb daar niveau 1,2 en 3 gedaan en kan niet wachten om door te gaan als straks mijn baby geboren is en ik een goed ritme heb gevonden.
Earth schreef:Het is zo stom he, maar Emiel spreekt me als mens niet zo aan. Featherlight zou ook een optie zijn qua afstand, ik ga eens kijken!
Sizzle dat zou ik sowieso graag willen, het moet me wel aanspreken ja
Odetje92 schreef:Takt academy heeft diverse cursussen en opleidingen, zitten in Empe
Earth schreef:Het is zo stom he, maar Emiel spreekt me als mens niet zo aan. Featherlight zou ook een optie zijn qua afstand, ik ga eens kijken!
Sizzle dat zou ik sowieso graag willen, het moet me wel aanspreken ja
Earth schreef:Odetje92 schreef:Takt academy heeft diverse cursussen en opleidingen, zitten in Empe
Dank je! Die academie spreekt me wel aan, maar daar leggen ze meer de focus op trainingsmethodes onder het zadel en aan de hand. En ik merk dat dat niet helemaal is wat ik zoek.
Bij featherlight heb ik de trainingen gevonden, maar damn, dan kan ik beter meteen naar Annemarie gaan. Wat een geld 4-daagse training van €1295.-
Ter Apel is nog te doen, ik ga even kijken.
gaucho schreef:Dan is performance horsemanship wellicht nog een goede optie, ik weet overigens niet hoeveel dat kost.
Ik heb een aantal instructeurs in mijn netwerk die erg tevreden waren over de clinics van Featherlight, maar volgens mij waren ze toen nog een stuk goedkoper.
Earth schreef:Arabesk schreef:Centered riding?
Ik heb zelf niets met dressuur maar CR spreekt me nog wel aan
Nee dat is niet mijn ding haha en teveel gericht op rijden. Ik wil meer doen vanaf de grond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers