Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Majabeestje schreef:Even een topic gezocht..
Heeft iemand tips over hoe je Lenie het beste kan bereiken?
Ik bel en app maar krijg geen reactie. Ik heb een nieuw zadel bij haar gekocht en krijg nog een gratis check. Dat is inmiddels hoognodig want het zadel moet nodig opgevuld. Mijn pony krijgt er last van ook.
Ik heb bijna een maand geleden contact met haar gezocht, kreeg toen vrij vlot een appje met de vraag wanneer ik zou kunnen. Op geantwoord en sindsdien is het radiostilte.. Ik heb haar meerdere keren geprobeerd te bereiken maar echt 0 reactie.
Pfff, zo frustrerend!
Majabeestje schreef:Weet een van jullie of je ook ergens een klacht kan indienen? Een soort overkoepelende organisatie voor zadelmakers ofzo?
Lukasje schreef:Oh jeetje als ik die ervaringen lees, vrees ik er al voor hoe ik haar hier ga krijgen om het zadel na te kijken. Het heeft 11 maanden geduurd vooraleer we het bestelde zadel hier hadden. Aardige vrouw en kundig maar de service laat te wensen over.