Werken als 'working student'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Elana183

Werken als 'working student'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-22 16:25

Hoi hoi,

Dit jaar slaag ik hopelijk van de havo. Nu wil ik na dit jaar een tussenjaar nemen om veel ervaring op te doen in de paarden wereld. Ik heb mij daar dus in verdiept en kwam er op uit dat werken als een 'working student' hier de beste optie voor is. Aangezien ik dan op en om het paard veel kan leren. Ik rijd zelf wedstrijden (L Dressuur en L springen, maar train beide op M niveau), heb de basis in dressuur maar heb veel meer interesse in het springen. Dus het liefst wil ik bij een springstal of iets dergelijks werken. Nu ben ik benieuwd of er bokkers zijn die ervaring hebben met het werken als 'working student'. En hoe zit het met verzekeringen, vooral ook in het buitenland. Ik wordt in september 17 dus ben nog minder jarig, maakt dat veel uit? Natuurlijk heb ik toestemming van mijn ouders. Mijn voorkeur gaat uit naar iets in Nederland, aangezien ik een eigen paard heb. Maar het buitenland sluit ik niet uit ;)

Ook vraag ik me af hoe je zo'n stal nou moet benaderen. Gewoon rondbellen of juist advertenties in de gaten houden. Hoe vroeg van te voren is het handig om dit te doen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en als er tips zijn hoor ik het graag :j

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 18:02

Dit topic hoort op school, studie en werk alleen kan het niet verplaats worden omdat de topicstarter te weinig berichten heeft dus moet het topic op slot.via de zoekfuctie is informatie hierover te vinden.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten