Ik weet niet hoeveel Edwin Jansen speciaalvoeders levert. Komt bij ons elke dinsdag in didam/ loil met voer en heb weleens hooibaal besteld en was echt van mooie kwaliteit. Heeft kleine baaltjes maar ook grote!
Ik weet niet of je Borkus in Kilder kent? Mogelijk levert hij ook in Didam.
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
oh dat is flink balen zeg. Daar gaan veel mensen last van krijgen. In mijn ogen een van de betere leveranciers die ook altijd meedenkt met de klant. Hij heeft heel wat balen heen en weer gesleept voor mijn moeilijk etende tinker destijds. Top man.
Edwin Janssen is dan misschien nog een optie, maar geen idee hoe hij nu met zijn hooi zit wat hij kan leveren.
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
misschien een gekke vraag, maar onder welk categorie bij dieren heb je gekeken?
Ik zoek gewoon op "hooi" en " hooibaal". Maar, het is karig momenteel. In Juni had ik 250 hooibalen liggen, maar dat is zeker niet genoeg voor de winter.