Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FleurSandro schreef:Ik heb een hele fijne ervaring met Marjolein van Lubeck van Atelier Marjolein. Zowel een ring als een hanger laten maken. Ze maakt alles zelf dus het is volledig naar wens samen te stellen naar je eigen wensen zodat je echt iets origineels hebt.
[ [url=m/wGtz9s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hanger het het haar aan de zijkant en met kleine steentjes als nagels in het ijzertje, vorm van het ijzer ook echt zoals mijn paard zijn ijzers waren.
[ [url=m/O9gaIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een ring met aan de binnenkant gegraveerd
DaysOfAutumn schreef:FleurSandro schreef:Ik heb een hele fijne ervaring met Marjolein van Lubeck van Atelier Marjolein. Zowel een ring als een hanger laten maken. Ze maakt alles zelf dus het is volledig naar wens samen te stellen naar je eigen wensen zodat je echt iets origineels hebt.
[ [url=m/wGtz9s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hanger het het haar aan de zijkant en met kleine steentjes als nagels in het ijzertje, vorm van het ijzer ook echt zoals mijn paard zijn ijzers waren.
[ [url=m/O9gaIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een ring met aan de binnenkant gegraveerd
Mag ik vragen aan wat voor budget ik moet denken? Welke materialen zijn je sieraden precies en hoe lang heb je ze? Hoe blijft de kwaliteit?
Ik heb nu een armband van armbandpaardenhaar.nl en deze is na een jaar al helemaal stuk. Sluitingen verkleed en het haar laat los. Nooit mee gedoucht of mee afgewassen etc. Dus die zou ik helaas niet aanraden @TS.
Gebruikers op dit forum: JustMyZtje, nummie en 16 bezoekers