Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 21:01

Hoi allemaal,

Aangezien ik totaal niet uit die regio kom hoop ik dat iemand hier mij kan helpen. Ik wil een paard laten keuren vlakbij Roosendaal. Klinisch + RX.
Welke kliniek is een aanrader? Ik kom zelf Visdonk en Paardenpraktijk West Brabant tegen maar ik ken beide klinieken niet behalve van naam.

Alvast bedankt! +:)+

rosslover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 21:06

Ik zou zelf noord essen aanraden, die zit daar net over de grens in België! Ik heb die van mij in december helemaal röntgenologisch op de foto laten zetten, de dierenartsen zijn top en het prijsverschil is ook erg fijn :$
Laatst bijgewerkt door rosslover op 26-02-22 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 21:08

Met beide ervaring maar ik zou voor Visdonk gaan. Al een aantal keer heel fijn geholpen.

Prima2Donna

Berichten: 873
Geregistreerd: 14-07-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 21:17

Ik heb mijn paard laten keuren bij Paardenkliniek de Postbaan in Rucphen. Zijn erg fijne dierenartsen en zeer kundig! Ben heel tevreden over de keuring en ze legt alles ook uit, wat ik in Emmeloord juist miste. Prijs viel ons uiteindelijk ook mee.

Anoniem

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 13:47

Super, dankjulliewel!

fensy79
Berichten: 124
Geregistreerd: 08-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:30

rosslover schreef:
Ik zou zelf noord essen aanraden, die zit daar net over de grens in België! Ik heb die van mij in december helemaal röntgenologisch op de foto laten zetten, de dierenartsen zijn top en het prijsverschil is ook erg fijn :$


hier sluit ik me helemaal bij aan. Is ook mijn dierenarts en de prijs valt heel erg mee...ook met röntgenologisch keuren. Dit kunnen ze gewoon op locatie doen

Anoniem

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:48

Ik heb met beide goede ervaringen, ik zou gewoon even tarieven vergelijken en op basis daarvan beslissen :)

Jet

Berichten: 12235
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:57

Ik zou ook even navragen of het niet de eigen dierenarts is van degene die het paard verkoopt. Ze horen niet partijdig te zijn, maar je weet het nooit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:24

Jet schreef:
Ik zou ook even navragen of het niet de eigen dierenarts is van degene die het paard verkoopt. Ze horen niet partijdig te zijn, maar je weet het nooit...


Nee, beide klinieken niet. De eigenaar heeft een andere dierenarts.

Earth

Berichten: 8811
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: Ergens oost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:25

Er is in Baarle-Nassau geloof ik een dierenarts die het ook doet en die heel goed en goedkoop is.

Edit, het is Dolf Desmedt uit Baarle Hertog. :P

Jet

Berichten: 12235
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:14

Tarico schreef:
Jet schreef:
Ik zou ook even navragen of het niet de eigen dierenarts is van degene die het paard verkoopt. Ze horen niet partijdig te zijn, maar je weet het nooit...


Nee, beide klinieken niet. De eigenaar heeft een andere dierenarts.


Dat is mooi!

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:22

Je hebt ook de post aan nog in Rucphen ! Alle 3 heel kundig en alleemaal goede verhalen! Maar kwa prijs is idd essen Katrien baast het leukst betaalbaar

rien10
Berichten: 15561
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 01:06

Ik raad je Visdonk aan. En dan bij voorkeur op een dinsdag zodat Antoon van Nassau ook even naar de voeten kan kijken. (Hij is er altijd op dinsdagen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 07:29

rien10 schreef:
Ik raad je Visdonk aan. En dan bij voorkeur op een dinsdag zodat Antoon van Nassau ook even naar de voeten kan kijken. (Hij is er altijd op dinsdagen).


Bedankt voor de tip! Dat is een hele goede want ik vind hem niet denderend op zijn hoeven staan. Ik wil dat vandaag ook bespreken met mijn eigen hoefsmid.

Horse_Jo

Berichten: 212
Geregistreerd: 22-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 07:42

Ik zo visdonk doen. Een hele fijne klinick.

rien10
Berichten: 15561
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 09:30

Tarico schreef:
rien10 schreef:
Ik raad je Visdonk aan. En dan bij voorkeur op een dinsdag zodat Antoon van Nassau ook even naar de voeten kan kijken. (Hij is er altijd op dinsdagen).


Bedankt voor de tip! Dat is een hele goede want ik vind hem niet denderend op zijn hoeven staan. Ik wil dat vandaag ook bespreken met mijn eigen hoefsmid.

Je moet dat wel even vermelden als je de afspraak maakt. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 13:58

Paard is naar volle tevredenheid (goed)gekeurd bij Visdonk. Aanrader!
Ook nog Antoon van Nassau gezien. Hij was een Shetlander aan het beslaan. Wát een vakman!

Patt
Berichten: 1064
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 14:16

Ik had ook met volle overtuiging Visdonk geroepen maar dat is niet meer nodig zie ik hahaha. Erg bedankt voor je feedback daar hebben mensen later nog wat aan als ze zoeken in de topics +:)+

rien10
Berichten: 15561
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 14:56

Gefeliciteerd! Wanneer komt je nieuwe aanwinst, of heb je hem vanuit Visdonk meteen meegenomen?

Anoniem

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 15:02

Dankjewel! Gelijk na de keuring meegenomen naar stal en matcht ontzettend leuk met mijn andere paard dus iedereen blij <3

rien10
Berichten: 15561
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Paard keuren. Visdonk of West Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 15:03

Yes! Veel plezier!