Booooo schreef:Ben even voor je aan het meedenken.. Maar de meeste stallen hebben of het een of het ander
- Vijf Eiken in Rijen (die voldoet aan al je eisen behalve weidegang, dat is op dit moment maar 1 uur per dag).
- Lindehoeven in Rijen. Veel weidegang, ook 's winters hele dagen. Worden niet bijgevoerd op de wei. En geen goede buitenbak (eventueel bij van Gils huren).
- Stal van Gils in Rijen? Voldoet volgens mij aan je eisen. Ik weet alleen niet hoeveel uur ze daar buiten komen. Krijgen wel hooi op de paddock.
- Stal Laareind (?) bij Marco Marcelissen (achter Spijs & Ijs).
Zoek je toevallig nog een bijrijder voor één van je paarden?
huricane schreef:Het is in deze regio inderdaad een speld in een hooiberg.
Soms komt er op marktplaats een stalletje voorbij in de Loonse Molenstraat….6 of 8 boxen volgens mij, ieder zijn eigen wei.
Maar die is binnen no time altijd alweer gereserveerd.
Ik heb op marktplaats een herinnering ingesteld. Elke dag krijg ik een mail met de stallen die op dat moment worden aangeboden.
Je kunt je zoekregio instellen vanaf je lokatie.
Succes met je zoektocht.
LunarEclipse schreef:Ken je stal de Kroleik?
Ze hebben alleen geen binnenbak.
Het is een vrij nieuwe stal, ik ben er zelf geweest toen ze net begonnen met de ontwikkeling, toen klonk het goed. Hoe het nu is weet ik niet uit eigen ervaring maar wellicht iets om te onderzoeken?
Booooo schreef:Je zou pensionstal van der Schriek kunnen bellen in Dorst? Ik ken 3 mensen die daar zojuist zijn heen gegaan. Basis, goedkoop, paarden veel buiten. Geen binnenbak, wel een buitenbak.
Linda2B schreef:Hoi, stal Olieslagers in Chaam al gezien? En is Alphen/Baarle-Nassau te ver?
Sky_As schreef:Ik sta aan de andere kant van de Loonse en Drunense duinen (kant helvoirt/drunen/cromvoirt) en kan je wel vertellen, dat overal bij ons in de buurt waar je direct terecht kan, dit vaak een reden heeft......
Bijna alle stallen hebben een wachtlijst die tot wel meer dan een jaar op kunnen lopen. Dus je kan beter denk ik jezelf gewoon alvast op wat wachtlijsten laten zetten, mocht je dan nu ergens komen te staan, wat achteraf toch niet naar je zin blijkt te zijn, dan heb je eventueel meer opties achter de rug.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker