Ik ben aan het oriënteren naar een andere stalling omgeven Amsterdam. Momenteel staat hij er goed bij echter loop ik ertegenaan dat hij in de winter maximaal 4 uur buiten komt op een paddock. Daarnaast zijn er nog wat dingen voorgevallen qua service waardoor ik toch opnieuw aan het rondkijken ben en op zoek naar de gouden tip of tips!
Mijn budget is €500 per maand, bij de perfecte plek zit hier nog wel rek in zonder de prijs kwaliteit verhouding uit het oog te verliezen. Vooral de vooruitgang in welzijn is voor mij belangrijk waarbij ik faciliteiten voor de ruiter wil laten vallen (zoals bijv de binnenbak en uitrijmogelijkheden)
Hiervoor zou ik graag:
- hele dag buiten in de winter (meer dan 4 uur)
- hele dag op de wei in de zomer (eventueel mogelijkheid 24/7)
- uitrijmogelijkheden
- mesten en een opzet/afhaal service door de weeks (drukke baan)
- eventueel een binnenbak, indien niet beschikbaar een goede buitenbak die ook bij slecht weer te bereiden is
- omtrek half uur vanaf Amsterdam (Jordaan) met de auto. Eventueel kan het ook iets verder als het “onder” Amsterdam ligt ivm combineren werk.
In theorie denk ik geen gekke wensenlijst voor het budget wat ik te besteden heb. Echter merk ik dat stallen waar paarden welzijn meer voorop staat vaak werken met mest en/of voer diensten waar ik niet aan kan voldoen. Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag. We hoeven niet per direct weg dus heb alle tijd om de tips op te volgen en eventueel op een wachtlijst te gaan