Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:*knip*
Allemaal prima natuurlijk, kan gebeuren, maar wees dan in ieder geval goed bereikbaar en liefst, zorg gewoon dat de genoemde levertijden ook echt kloppen....
Ik bestelde daar vooral om het destijds (en nu nog, volgens mij?) zo ongeveer de enige leverancier was van de Cashel Crusader vliegenmaskers/zonnekappen (met neusflap), die dus tevens 70% van het UV licht filteren/weren. Vaak een must voor mijn Welsh merrie met brede bles en roze neusje die ze anders tot blaren aan toe verbrand in de zon.
JoyCiej007 schreef:In het verleden heb ik wel vaker eens wat bij ze besteld; uiteindelijk alles netjes telkens binnen gekregen, maar de genoemde levertijden op de website bleken lang niet altijd te kloppen....
Ook het in contact komen (telefonisch) was niet makkelijk. Op een gegeven moment had ik een beetje het idee dat ze telkens weer andere excuses/uitvluchten hadden; op een druk 3daags evenement met een stand, site deed raar, sterfgeval in de familie, ziekte van personeel, etc.
Allemaal prima natuurlijk, kan gebeuren, maar wees dan in ieder geval goed bereikbaar en liefst, zorg gewoon dat de genoemde levertijden ook echt kloppen....
Ik bestelde daar vooral om het destijds (en nu nog, volgens mij?) zo ongeveer de enige leverancier was van de Cashel Crusader vliegenmaskers/zonnekappen (met neusflap), die dus tevens 70% van het UV licht filteren/weren. Vaak een must voor mijn Welsh merrie met brede bles en roze neusje die ze anders tot blaren aan toe verbrand in de zon.
Kayley95 schreef:Ik bestel nooit meer wat daar. Wat een erge zaak. Begin mei een bestelling gedaan voor een hoog bedrag, na 7 dagen niks. Bericht gedaan, ze ging er naar kijken en zou mijn terug berichten. Geen antwoord, mail er uit, geen antwoord, gebeld, geen gehoord. er is 0,0 communicatie van uit hun kant en ik zie denk ik mijn spullen niet meer. Echt schandalig!!
Rije schreef:Kayley95 schreef:Ik bestel nooit meer wat daar. Wat een erge zaak. Begin mei een bestelling gedaan voor een hoog bedrag, na 7 dagen niks. Bericht gedaan, ze ging er naar kijken en zou mijn terug berichten. Geen antwoord, mail er uit, geen antwoord, gebeld, geen gehoord. er is 0,0 communicatie van uit hun kant en ik zie denk ik mijn spullen niet meer. Echt schandalig!!
Om je een klein beetje gerust te stellen: waarschijnlijk komt het wel, maar zeker niet binnen een redelijke termijn, en anders krijg je (ooit) ook heus wel je geld terug. Maar je geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. En het schandalige daaraan is dan weer dat dat al jaaaaaaaren aan de gang is en er gewoon 0 verbetering in komt.