Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Happyhrs schreef:Hoi, ik heb hier al een ander topic over maar deze is wat specifieker
Ik moet door veel vervelende omstandigheden op korte termijn verhuizen, ik kan zelf fysiek niet meer stallen uitmesten etc en heb de tijd niet meer en moet even aan mezelf werken
Maar mijn paardje moet ergens kunnen staan en veel stallingen zijn gesloten, nou is mijn vraag of iemand, graag echt in de buurt van een bos. ( Rijbak etc. hoeft allemaal niet ) een plaats vrij heeft voor eventueel tijdelijke stalling/ weidegang
Merrie 16 jaar, heeft nooit problemen gehad bij andere paarden, zoek haar eigen plekje op en vind het wel prima, ze is heel rustig zeker voor een merrie
Nogmaals de enige eisen die ik heb is op fietsafstand van soest/baarn en een bos in de buurt om te rijden, geld is geen groot probleem maar verschillende opties eventueel zou fijn zijn.
Eventueel is weidegang alleen ook goed als er maar een goede schuilstal is ( uit de wind/ droog )
Happyhrs schreef:GamblersCup schreef:Ik snap het even niet, een bokker had je toch al een plekje aangeboden? Mocht ook voor tijdelijk zijn?
Werd mij door meerdere mensen afgeraden.
Judith68 schreef:GamblersCup schreef:Ik snap het even niet, een bokker had je toch al een plekje aangeboden? Mocht ook voor tijdelijk zijn?
En op basis daarvan kun jij je een beeld vormen over de stal?
Deze mensen hebben jou inmiddels aan een geschikte plek geholpen?
Beetje flauw om dit zo neer te zetten. Maar geeft niet. Ik zit ook niet te springen om een extra pension klant, ik sta namelijk vol. Mijn aanbod was bedoeld om jou (tijdelijk) te helpen. En jij bent vrij om daar niet op in te gaan.
Happyhrs schreef:GamblersCup schreef:Ik snap het even niet, een bokker had je toch al een plekje aangeboden? Mocht ook voor tijdelijk zijn?
Judith68 schreef:Happyhrs schreef:
En op basis daarvan kun jij je een beeld vormen over de stal?
Deze mensen hebben jou inmiddels aan een geschikte plek geholpen?
Beetje flauw om dit zo neer te zetten. Maar geeft niet. Ik zit ook niet te springen om een extra pension klant, ik sta namelijk vol. Mijn aanbod was bedoeld om jou (tijdelijk) te helpen. En jij bent vrij om daar niet op in te gaan.
Daan13 schreef:Happyhrs schreef:
Zoooo dat is ff een flinke steek onder water naar die persoon toe.![]()
Wordt er eindelijk iets aangeboden waarbij je in eerste instantie wel gered ben en dan doe je zo zonder eerst zelf te kijken, mening vormen en te oordelen.
Jij gaat het echt nog lastig krijgen met stalling naar jou wens te vinden.
En dat is toch ook deels aan jezelf te wijten.
Je bent in therapie? Laat die persoon dit topic eens doorlezen, misschien dat die persoon tot jou kan doordringen.
bren979 schreef:Volgens mij bieden deze mensen soms een plek in het weiland naast het bos aan. Weinig faciliteiten, maar dat wil je volgens mij niet. Nu staat er geen advertentie voor weidegang op mp, maar je kan altijd vragen toch?
Leuke lease pony midden in de Soester duinen
€ 95,00
https://link.marktplaats.nl/m1806207168 ... ialbuttons
ingvdh schreef:Even een goedbedoelde tip,
Als ik af moet gaan wat mensen mij vertellen over anderen blijft er niemand over. Echt niemand. Als ik dan die mensen leer kennen blijken het hele leuke, vriendelijke mensen te zijn die mij in sommige gevallen super hebben geholpen. Van horen zeggen zegt namelijk niets. Je moet het zelf ervaren.
Je hoeft niet bij Judith te gaan staan, maar haar zo afkraken zonder ooit kennis gemaakt te hebben of op bezoek te zijn geweest is gewoon niet netjes. Je kan ook zeggen dan je het aanbod in beraad neemt maar nog liever even verder zoekt omdat je liever bij goede uitrij mogelijkheden staat.
Wees blij dat er in ieder geval een iemand is geweest die een hand uitstak om jou te helpen. De mensen die achter haar rug om haar de grond in stampten hebben jou geen stalling aangeboden volgens mij, anders had je dit nieuwe draadje niet gestart.
BeFunny schreef:Het gaat er om dat je het hier benoemd ts. Je hebt zelf niet gekeken, je kent haar niet en je hebt geen flauw idee van hoe de paarden daar staan. Maar nu ga je zelfs nog een stap verder en benoem je dat ze niet goed met paarden omgaan. Dat doe je niet als je er geen weet van hebt.
Wat jij doet met jou paard dat moet je helemaalZelf weten. Maar ga geen onzin lopen verkondigen.
Ze was appelflap zo vriendelijk om voor jou ruimte te maken.
Happyhrs schreef:ingvdh schreef:Even een goedbedoelde tip,
Als ik af moet gaan wat mensen mij vertellen over anderen blijft er niemand over. Echt niemand. Als ik dan die mensen leer kennen blijken het hele leuke, vriendelijke mensen te zijn die mij in sommige gevallen super hebben geholpen. Van horen zeggen zegt namelijk niets. Je moet het zelf ervaren.
Je hoeft niet bij Judith te gaan staan, maar haar zo afkraken zonder ooit kennis gemaakt te hebben of op bezoek te zijn geweest is gewoon niet netjes. Je kan ook zeggen dan je het aanbod in beraad neemt maar nog liever even verder zoekt omdat je liever bij goede uitrij mogelijkheden staat.
Wees blij dat er in ieder geval een iemand is geweest die een hand uitstak om jou te helpen. De mensen die achter haar rug om haar de grond in stampten hebben jou geen stalling aangeboden volgens mij, anders had je dit nieuwe draadje niet gestart.
Ik kraak haar zeker niet af ik wou er niks over zeggen maar iedereen bleef mij pushen van " judith bied toch wat aan" " ga dan op judith in" en ik moest er toch wat van zeggen. Ik kreeg helemaal geen andere reacties meer.