Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
veerledec schreef:Je kan je sowieso aanmelden voor TSR Cave ne Cadas om mede paardrijdende studenten te ontmoeten en leuke dingen te doen (en rijden als je wilt).
Mirjam1202 schreef:Dit kan een stal zijn of bij iemand privé, maar ik zou wel graag les willen krijgen, omdat ik graag vooruit wil komen. Dit zou ook gewoon les kunnen zijn van de eigenaar natuurlijk!
Ik zoek dus vooral een plek waar ik het paardrijden weer kan oppakken en ondertussen leuk contact kan hebben met overige ruiters of met de eigenaar van het desbetreffende paard.
Ik ben duidelijk niet opzoek naar een bijrijpaard, omdat ik opzoek ben naar lessen en ik ook niet altijd voldoende tijd zou hebben voor de verzorging en het rijden van het paard.
droomy schreef:Mirjam1202 schreef:Dit kan een stal zijn of bij iemand privé, maar ik zou wel graag les willen krijgen, omdat ik graag vooruit wil komen. Dit zou ook gewoon les kunnen zijn van de eigenaar natuurlijk!
Ik zoek dus vooral een plek waar ik het paardrijden weer kan oppakken en ondertussen leuk contact kan hebben met overige ruiters of met de eigenaar van het desbetreffende paard.
Ik ben duidelijk niet opzoek naar een bijrijpaard, omdat ik opzoek ben naar lessen en ik ook niet altijd voldoende tijd zou hebben voor de verzorging en het rijden van het paard.
Ik pik er even wat zinnetjes uit. Onze bijrijdster heeft nl 1x in de maand les met ons paard (van een externe instructrice, op haar kosten) en rijdt haar verder doordeweeks lekker buiten. Kost haar verder niks, is een win-win in onze optiek. Hoe en wat in overleg, niks moet alles mag van ons. Klussen naast rijden zijn minimaal, te weten alleen drollen uit de stal en hooinetje vullen. Uiteraard hebben wij een gezellige stal haha.
Wat ik bedoel te zeggen, weet je zeker dat een bijrijdpaard geen optie is? Evt tegen een kleine vergoeding je klusjes afkopen?
Mirjam1202 schreef:Ik ben nog steeds op zoek… iemand een idee?
Mijn voorkeur gaat echt uit naar iemand die zelf een paard heeft en waar ik een keer onder begeleiding van diegene op kan rijden.
Felicidade schreef:Ik kwam via de zoek functie je forum tegen en ik zit een beetje in de zelfde situatie als jij, ben 23 jaar en over een paar maanden afgestudeerd en wil het rijden nu ook weer graag oppakken. Ik heb toevallig een paar maanden terug ook een privéles genomen bij t Halster maar beviel me niet super, lag misschien ook aan het paard waarop ik zat. Ik heb binnenkort 2 proeflessen gepland staan bij Manege Thielen en Manege Molenschot, dus ik ben benieuwd. Heb jij inmiddels al iets?
Felicidade schreef:Ik kwam via de zoek functie je forum tegen en ik zit een beetje in de zelfde situatie als jij, ben 23 jaar en over een paar maanden afgestudeerd en wil het rijden nu ook weer graag oppakken. Ik heb toevallig een paar maanden terug ook een privéles genomen bij t Halster maar beviel me niet super, lag misschien ook aan het paard waarop ik zat. Ik heb binnenkort 2 proeflessen gepland staan bij Manege Thielen en Manege Molenschot, dus ik ben benieuwd. Heb jij inmiddels al iets?
Maldita schreef:De Roosenheuvel in Dongen is aan te raden als je wilt leren om écht goed te zitten.