Ik ben op zoek...... Naar iemand die naar paard en ruiter kijkt.
Na 19 jaar pauze heb ik weer een paard gekocht. Super blij natuurlijk! Maar ik heb angsten en ben onzeker en ben inmiddels achter dat het geen paardrijangst is, maar dat het veel dieper ligt. Ook mijn paard is onzeker en heeft haar angsten. We zijn allebei erg gevoelig en reageren op elkaars spanning. Fantastische combi, hahaha, maar ik wil haar niet meer kwijt!
In de alternatieve kringen kijken ze naar het gehele plaatje. of naar het hele paard of naar de hele ruiter (mens) Ik ben op zoek naar iemand die zowel paard als ruiter kan helpen. Die ons samen helpt over onze angsten heen te komen, dat we meer vertrouwen krijgen in elkaar. Dat mijn paardje niet meer zo gespannen is.
Klinkt allemaal een beetje vaag...... waar het op neer komt is dat ik een psycholoog nodig heb maar wel in combinatie met mijn paard.
Wie kan mij helpen of weet iemand waar ik terecht kan?????
Mocht je regio midden Nederland wonen, dan zou ik je van harte Backontracktraining.nl kunnen aanbevelen. Heb haar afgelopen week bij mij en mijn paard gehad. Ze kijkt echt veel verder dan de gemiddelde trainer die ik ooit gehad heb. Ga toch echt wel 35 jaar mee in dit vak, maar dit was geheel nieuw voor ons. Ze kwam voor het trailerladen, maar heeft me met zoveel meer de goede kant op geholpen. Ik heb haar zojuist gevraagd voor extra hulp bij het restant (niet trailer gerelateerd).
Geen idee waar je zit maar ik heb les van Roos Bijleveld van Via Equestra. Ook iemand die veel verder en naar het hele plaatje kijkt. En naar wat er achter of onder zit.
Soof1978
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-21 15:04
Hilary schreef:
Ik weet niet in welke regio je wat zoekt, maar kijk eens bij Jet Menkveld (jetm hier op bokt).
Ja, daar ben ik geweest. Super fijn was dat! Alleen ze zit een beetje ver weg voor mij......