Ik ben op zoek naar een instructrice (rij) die les geeft in regio nijkerk.
Ik zoek iemand die geen gebruik maakt van bijzets enz. En die op een vriendelijke manier les geeft. Iemand met kennis van de biomechica.
En eventueel een website heb zodat ik kan kijken of het mij aanspreekt.
iemand die ook naar houding & zit kijkt. Niet het paard te veel over zijn eigen tempo laat lopen. En mij rijtechnisch kan helpen met het leren los laten van de kaken, maar dat ik zelf ook meer leer los laten. Dit gaat al beter maar soms lopen we nog even vast.
ik heb een 23 jarige fitte haflinger.
Het zou fijn zijn als je ook ervaring heb met beleren van jonge paarden en zelf ook op durft te stappen. Ik zelf ben er nog niet uit of zelf voor eerst op ga of laat beleren. MAar ik wil mijn jonge haf er niet voor verhuizen. Maar echt op zijn tijd. Nu heb ik totaal geen haast met beleren van mijn jonge haf want ik wil hem eerst meer vanaf de grond opleiding.
Amado7
Geplaatst: 08-11-21 15:14
Kan je reizen? Ik heb een instructrice die denk ik aan bijna alle eisen voldoet. Is E.rmelo
Misschien kun je iemand vinden die bij jou en je paard past via deze pagina. https://paardeninstructie.nl/ Alvast heel veel plezier gewenst.
Odetje92
Geplaatst: 08-11-21 19:24
Alexandra van der Hout! Zij is fysiotherapeut en fascia therapeut en opgeleid als revalidatie trainer, weet héél veel van het paardenlichaam en biomechanica https://www.equipuruspaardenrevalidatie.nl/
Annika Posthumus! Opgeleid volgens de TAKT Academy van Mireille den Hoed.
welmoedz
Geplaatst: 08-11-21 19:58
Alice Zijlstra, super fijne instructrice in grondwerk, dressuur en western. Ze is ook opgeleid als centered riding instructrice. Ze doet super veel met houding en zit oa ook les gehad met franklin ballen.
Het lijkt alsof ze voornamelijk western doet maar eigenlijk iedereen die ik ken en les van haar heeft is dressuur ruiter .