Wie kent stal de Braassem in Woubrugge?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Duran123

Wie kent stal de Braassem in Woubrugge?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-21 10:01

De boer waar wij staan gaat over niet al te lange tijd stoppen. Daarom zijn wij rustig op zoek naar een nieuwe fijne plek voor ons paard.
Kent iemand deze stal?

x_ankieee

Re: Wie kent stal de Braassem in Woubrugge?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 11:08

Het is een prachtige (redelijk nieuwe) stal met mooie faciliteiten. Hoor er wel wisselende verhalen over maar voornamelijk positief!

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-21 15:19

Hoop dat er iemand meeleest die er staat of er regelmatig komt.

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 11:19

Rij er regelmatig langs maar dat telt niet. Heb er in mijn omgeving nog weinig over gehoord behalve dat het erg duur is. Wel mooie accommodatie met buiten en binnenbak. Ook paddocks maar geen idee of je paard daar de hele dag mag staan met hooi.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 15:25

Ik ken de eigenaar en ben er zelf een poosje geleden wezen kijken.
Maak gewoon eens een afspraak voor een rondleiding en ga eens kijken ;)
Het is allemaal prima geregeld daar, goed opgezet. Stalling is sowieso prijzig in de randstad maar dit is zeker de duurste niet. Je krijgt zeker waar voor je geld.
Heb zelf paarden aan huis maar mocht ik ooit weer op pension gaan staan dan is dit zeker een goede optie.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 15:32

We gaan er staan per 1 december. :D Dus ik kan er nog niet veel over zeggen maar we zijn wezen kijken natuurlijk en het ziet er allemaal heel erg goed uit.

Ik vind vrije instructiekeuze altijd een enorme pre. Verder mooie grote boxen. Een stapmolen met overkapping en zand erin (ook erg fijn en veilig). Er komt ook nog een overdekte longeerring heb ik begrepen. Bodems zijn ook heel goed.
Veel wei van goede kwaliteit (in de zomer natuurlijk). Er wordt geen hooi gevoerd in de paddocks volgens mij (daar krijg je alleen maar geklooi van)
De ‘hardware’ ziet er dus heel goed uit. Ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-21 23:44

Babootje schreef:
We gaan er staan per 1 december. :D Dus ik kan er nog niet veel over zeggen maar we zijn wezen kijken natuurlijk en het ziet er allemaal heel erg goed uit.

Ik vind vrije instructiekeuze altijd een enorme pre. Verder mooie grote boxen. Een stapmolen met overkapping en zand erin (ook erg fijn en veilig). Er komt ook nog een overdekte longeerring heb ik begrepen. Bodems zijn ook heel goed.
Veel wei van goede kwaliteit (in de zomer natuurlijk). Er wordt geen hooi gevoerd in de paddocks volgens mij (daar krijg je alleen maar geklooi van)
De ‘hardware’ ziet er dus heel goed uit. Ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen.

Dank voor je reactie!

Zou je dat tzt nog eens willen laten weten?