Spring instructie Apeldoorn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prima2Donna

Spring instructie Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-21 22:09

Hoihoi, met mijn nieuwe paardje wil ik regelmatige springlessen gaan nemen. Ik zat te denken aan eens in de 2 weken. Bij mij op locatie mogen geen instructeurs van buitenaf komen, dus dat beperkt de mogelijkheden. Op stal kan ik (spring)les krijgen, maar deze instructrice vind ik niet heel fijn.

Wie weet goede springinstructeurs rondom Apeldoorn? Maximaal 30 minuten vanaf postcode 7341 met de trailer, zou heel fijn zijn als we er binnen een kwartiertje kunnen zijn.

De tip Kevin Berends heb ik al gekregen. Deze zit in Brummen, en is op 30 min. afstand. Ik vraag me dus af of er goede instructie dichterbij te vinden is :)
Ik voel mij het fijnst bij iemand die les geeft volgens de samenwerking met het paard. Dus het 'happy-athlete' idee. Geen getrek in de mond, maar met respect het parcours rijden. En ik ben fan van technische lijntjes oefenen :D

Prima2Donna

Re: Spring instructie Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-21 10:47

Note to self om geen topic aan te maken om 10 uur 's avonds :')

Even een schopje omhoog op een handiger tijdstip!

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 11:00

Wesley Mulder zit in Apeldoorn, Edwin Breukink zit in Hall/Brummen.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-21 11:32

Wesley Mulder heb ik even opgezocht en dat lijkt mij een heel fijne instructeur. Op zijn site staat inderdaad Apeldoorn, maar de stal waar hij staat (en les geeft?) zit wel een heel eind hier vandaan. Hij komt dan wel op locatie, maarja die mogelijkheid heb ik nu niet.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:13

Wesley mulder zit in stal wiesel (levade van vroeger). Heb hem zelf ook benaderd een paar weken geleden toen gaf die aan erg druk te zijn en maar eens in de 2-3 weken tijd te hebben.
In de Beemte heb je Linda keizer nog zitten die prive les en kleine groepjes les geeft. Voor haar nummer kun je mij even pben.

Kevin berends is idd leuk.

Ik heb nog een tijdje in nunspeet gelesd bij stal Belverdare.

Nu les ik zelf bij christoffer mason bij manege Epe, maar dat zal misschien net te ver zijn voor je net als nunspeet.

Hanneke held is ook erg leuk en vriendelijk. Doet ook crosslessen. Maar zit ook wat verder.

Verder weet ik niet zo goed mensen die les geven met een eigen accomodatie

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 12:17

Ik hoor inderdaad ook veel goeds over Wesley :)

Misschien stal Buitenhuis? Weet niet of zij instructie geven maar die komt in me op.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-21 12:35

Ooh stal Wiesel, dat is een heel stuk beter te doen dan de Saasveld die ik ergens las! Ik ga dan sowieso contact opnemen met Wesley.

Nunspeet is idd te ver, maar Epe is goed te doen! Daar ga ik nog even naar kijken.
Voor de crosslessen wil ik Hanneke Held eens proberen ja, maar dat is qua afstand niet iets waar ik elke week heen zou tuffen.

Stal Buitenhuis kan ik niks vinden over instructie (op de website en hun fbook iig).

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 13:14

Jordy Wilken :j
Geeft heel fijn springles en ook crossles :j