mijn kleine jongen te castreren en die beetje leuke prijzen heeft
ik zie zoveel verschillende prijzen graag in gelderland wie kan mij helpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:ik snap werkelijk niet waarom iemand zo goedkoop mogelijk zijn of haar hengst wilt laten castreren, laatst ook al een topic met vraag om en "castreur". Laat het gewoon door een goede dierenarts doen. Wanneer er complicaties komen zit je in elk geval goed.
De meeste dierenartsen kunnen prima zelf castreren, al dan niet staand, liggen, op de kliniek.
Een paard kost geld, castreren dus ook....
robert45 schreef:ElCamino schreef:ik snap werkelijk niet waarom iemand zo goedkoop mogelijk zijn of haar hengst wilt laten castreren, laatst ook al een topic met vraag om en "castreur". Laat het gewoon door een goede dierenarts doen. Wanneer er complicaties komen zit je in elk geval goed.
De meeste dierenartsen kunnen prima zelf castreren, al dan niet staand, liggen, op de kliniek.
wij hadden altijd een castreur, helaas is de beste man overleden. Het voordeel is dat zo iemand doorlopend deze handeling doet en dus heel veel ervaring heeft.
Goedkoper wil niet altijd zeggen slechter. We betalen nu meer en de ponys hebben vaker last van zwellingen dan bij het oude adres.
ElCamino schreef:ik snap werkelijk niet waarom iemand zo goedkoop mogelijk zijn of haar hengst wilt laten castreren, laatst ook al een topic met vraag om en "castreur". Laat het gewoon door een goede dierenarts doen. Wanneer er complicaties komen zit je in elk geval goed.