*gezocht* 24/7 buiten plekje voor 2 ponies Oldenzaal eo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akumiyuki

*gezocht* 24/7 buiten plekje voor 2 ponies Oldenzaal eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-21 23:27

Voor mijn vriendinnetjes ben ik met lichte spoed op zoek naar een nieuwe stalling:

Waarom een nieuwe stal?
Na een reeks pechgevallen, met als toppunt een hoefbevangen gas-pony door slecht hooi en een drachtige pony "door een foutje" zijn we nu op zoek naar een Forever Gouden plekje!

Wat we zoeken
Harde eisen: 24/7 buiten, goed onverpakt hooi, geen gras, ruimte, géén hengsten
Wensen: Liefst een paddock Paradise of equihabitat met andere paardjes en mensen, niet te nat, eventueel in aanleg in de omgeving van Oldenzaal/Hengelo Noord-Oost/Losser/De Lutte/Weerselo. Een stuk land van een boer oid dat we zelf met andere geinteresseerden om kunnen bouwen naar PP/equihabitat is ook goed!

Wie zijn zij?
Daniëlle (eigenaresse), Jasmine (RMH/IJsje) en Lizzy (Welsh/Shet).
Ik ben voor deze 3 dames nu ook op zoek onder het mom "met meer vindt je meer", omdat ik het echt vervelend vind dat ze wederom van stal moeten wisselen door veranderingen in vooraf afgesproken omstandigheden. Het is voor haar en de dames belangrijk dat ze nu in een stabiele omgeving terechtkomen waar aan de afspraken gehouden wordt!

Daniëlle is een schat van een meid, die ik al 11 jaar ken. Ze is behulpzaam, lief en denkt graag mee aan verbeteringen en steekt ook graag de handen uit de mouwen om een visie te verwezelijken. Het welzijn van haar paardjes is prioriteit en dat kan ik zeer waarderen aan haar karakter. Daniëlle is niet te beroerd om op een doe-het-zelf stal te staan en 2x per week taken als mesten en voeren op zich te nemen: Ze heeft een kleine meid die ook de nodige aandacht nodig heeft, dus vandaar dat het momenteel niet echt vaker kan, maar als de kleine naar de basisschool gaat kan dat meer.

Ik ken zowel Jasmine (Jazz) als Lizzy (Liz) al van jongs af aan, ben vaak met ze op stap geweest en kan instaan voor hun zelfverzekerde, welwillende, vriendelijke karakter en goede opvoeding. Zeker Lizzy is een echt mensenpaard en komt altijd even kijken wie je bent, wat je doet en of ze kan helpen. Jasmine heeft zich ontpopt tot leid-merrie die zonder gevechten keer op keer haar plaats in de kudde weet te bevestigen, daarbij is Lizzy haar nr 2. Jasmine is daarnaast een rustige evenwichtige merrie die niet snel uit het veld te slaan is en doorgaans voor rust in de kudde zorgt. Jasmine kan niet goed tegen opgesloten staan en is gevoelig voor gras en rijk hooi.

Ken jij of ben jij de stal of grond eigenaar die wij zoeken? Ik breng je graag in contact met Daniëlle voor een kennismakingsgesprek!