t peerdewinkeltje Veenendaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

t peerdewinkeltje Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-21 12:44

Omdat ik een ontzettende goede dienst heb gekregen vind ik dat dat ook wel eens gezegd mag worden.

Mijn Viper cap ( verstel baar ) kon niet meer goed versteld worden op de kleinste maat omdat het tandwieltje stuk was, en deze cap mij te groot maakte daardoor. De cap was inmiddels al 3 jaar oud.
Ik ging terug naar Letty om te vragen of hij gemaakt kon worden of iets dergelijks. Het is natuurlijk niet de allergoedkoopste cap.
Ze heeft de leverancier ingeschakeld en deze heeft mijn cap meegenomen. Vandaag kreeg ik dan een berichtje dat er een compleet nieuwe Viper lag te wachten op mij, zonder extra kosten. Deze natuurlijk opgehaald.

Ik wil dit even delen omdat de cap toch al 3 jaar oud was en ik toch een nieuwe gekregen heb. :)

Er worden vaak negatieve reacties geplaatst over ruitersport winkels, dus nu even een goede ;)
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 24-08-21 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Maflinger_S

Re: Goeie service t peerdewineltje Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:47

Hier kan ik me bij aansluiten.

Ik heb bij deze winkel een paar jaar geleden mijn bodyprotector gekocht en werd daar ook uiterst vriendelijk en kundig geholpen. Ik heb een niet zo makkelijke maat (kort, rond en rondborstig) maar ben goed geslaagd. Heb toen ook tegelijk een goed passende jas gekocht omdat ik met bodyprotector wel erg bulky werd.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:56

Altijd leuk oom ook goed ervaringen te delen.
Wij hadden laatst bij hypostore iets kapot van een Fair Play cap. Het te vervangen onderdeel werd ook zo zonder kosten opgestuurd. Ik snap best dat het materiaal niet zo veel kost voor de leverancier maar had het ook niet gek gevonden om hiervoor te moeten betalen. Tijd is tenslotte ook geld.
Maar ook voor Hypostore een pluim.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:59

Ik heb slechts 2 ervaringen met Letty, waarvan 1 "gewoon" en de ander juist niet positief.

Maar fijn dat je zo goed geholpen bent, ook al is het vervangen van de cap door de leverancier gebeurd.

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 13:26

Ik ben het Peerdewinkeltje een paar jaar geleden tegen gekomen, omdat ik gefrustreerd was door wat er werd aangeboden in andere winkels en online ging zoeken naar andere opties. Ik ga als eerste voortaan naar Veenendaal. Soms hebben ze iets niet, en dan bestel ik het daar met veel liefde. De Divoza, Epplejeck, Zoo&Zo,... kunnen niet tippen aan het Peerdenwinkeltje. Ze hebben ook prima eigen spullen (bijvoorbeeld de longeersingel; 100% beter dan die van Haanstra iig). Ik maak ook graag mond op mond reclame maar het valt mij op dat de winkel niet heel erg bekend is bij andere ruiters. Misschien omdat het van oorsprong een menwinkel was? En misschien omdat het midden in een woonwijk ligt. Ik ben er de eerste keer straal voorbij gereden en en dacht dat de navigatie een weeffout had...

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 14:06

Geweldige winkel inderdaad, mijn moeder had haar tuig daar vandaan. Als er iets stuk was werd dit meteen gemaakt etc

Ook sloopte het paard van m’n moeder z’n Bucas dekens binnen 2 uur, met hulp van Letty iets bedacht waardoor hij hem niet meer kon slopen. Gewoon een lap leer over de voorkant gemaakt, perfect!!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 21:56

In 1991 ben ik al vanuit de kop van Noord-Holland naar ze toegereden voor een speciaal type strijklap voor Friezen, die zij alleen maar hadden. Dus ze bestaan al jaren en als ze geen goede service hadden, hadden ze het allang afgelegd tegen de grote jongens.

Verder ben ik een aantal jaren geleden bij Fugers in Soest geweest en daar werd ik ook heel fijn geholpen. Ik wilde een speciaal bit, dat ik nergens meer kon krijgen en niet kon bestellen. Bij Fugers doken ze er in om uit te zoeken of het nog besteld kon en dat kon. Ik hoefde niets aan te betalen en het werd naar me opgestuurd, omdat ik dus ook van ver(der) kwam. Uiteraard daarna direct betaald en heel tevreden.

Cinnepin

Re: t peerdewinkeltje Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 10:25

Fijn te lezen, al die goede ervaringen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 14:10

Wij komen er ook altijd graag :j idd juist door de creatieve oplossingen en de goede service.

Mousmous

Re: t peerdewinkeltje Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 14:34

Heel lang geleden dat ik bij Letty geweest ben voor een nieuw passier zadel. Paard mee, en zadel gepast in de speeltuin tussen de flats daarachter. Was wel heel grappig. Mensen op balkon , van wat gebeurt hier nou. Super geholpen door Letty.