workshop, activiteit of iets organiseren op rijvereniging

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gisa80

workshop, activiteit of iets organiseren op rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-21 15:33

Wij zijn voor onze club op zoek naar workshops, activiteiten, actieve clinics of andere dingen die we op onze ponyclub en rijvereniging kunnen organiseren.

Ik bedoel bv iemand die we uit kunnen nodigen op de club en die ons rondom paarden iets nieuws kan uitleggen en doen.

BV een middag schriktraining, horsemanship, etc.

Wie heeft tips?

Omgeving Brabant.

blackstar

Re: workshop, activiteit of iets organiseren op rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 15:54

Schriktraining kan je zelf organiseren
Ik heb begin van het jaar een schriktraining bij ons op stal georganiseerd.
Ideeën opgedaan met google zoekopdrachten. Zelf spulletje gekocht (kringloop/action) en gemaakt. Was helemaal niet moeilijk en ook zeker niet duur.
Later zijn de spulletjes nog 2x gebruikt voor ponykamp.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 16:04

Ik heb een bedrijf in (sport) psychologie waarbij ik me richt op ruiters/ wedstrijdbegeleiding. Ik leg een aantal psychologische principes uit die tijdens het rijden en omgang met rijden komen kijken, maar heb ook een aantal oefeningen of opdrachten die geoefend kunnrn worden.

Brabant is voor mij qua afstand nog te doen, mocht je interesse hebben stuur me gerust een pb!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 16:13

Ik kan je wellicht helpen? Horsemanship, dressuurmatig grondwerk, clickertraining, vrijheidsdressuur, schriktraining allemaal mogelijk :) www.amable.nl

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 18:47

Ik heb je pb gestuurd, ik geef clinics proefgericht rijden voor beginnende wedstrijd ruiters tm L niveau. Meer uit je proef halen, handiger worden in proeven rijden en de combinatie optimaal voorstellen. Laagdrempelig en bij uitstek geschikt voor ruiters die (nog) niet heel zeker zijn of niet altijd precies weten wat er verlangt word op wedstrijd.