E-horses

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lantern

E-horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-21 11:42

Hoi hoi! Mijn tante is opzoek naar een leuke welsh D pony om te kopen (ik zou hier regelmatig op rijden).
Er kwamen veel welshjes die aan onze eisen voldoen (op het eerste gezicht), en we zouden graag contact opnemen met een aantal eigenaren.

Mijn vraag was of de site ehorses wel betrouwbaar is, de paarden die erop staan echt bestaan en ook helemaal gezond zijn.

Amber_anne

Re: E-horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:49

Bij ehorses kan iedereen zijn paard aanbieden. Net als marktplaats en sporthorses. Er valt dus niks over de specifieke advertenties te zeggen.

Of de paarden bestaan en gezond zijn zul je toch echt zelf voor moeten gaan kijken en laten keuren

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:49

Of ze gezond zijn weet je nergens zeker maar daarom zou ik ook altijd keuren :j
En of ze bestaan, ik heb geen reden om daaraan te twijfelen _O-
De site is betrouwbaar maar als je de paarden bedoelt, dat weet je pas als je erheen gaat :)

Horsesxfanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:53

Ehorses is betrouwbaar. Ze doen regelmatig controles. Maar voor de zekerheid zal ik toch eerst contact opnemen met de eigenaar. :D
Gezond Is een ander verhaal want dat ligt aan de eigenaar... daar kan ik niks over zeggen...ik zou een arts laten kijken of hij/zij gezond is

Horsesxfanx

Re: E-horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 12:01

Mijn eerste idee als ik een paard mocht zou ehorses zijn!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 12:01

E-horses is gewoon een platform waar mensen hun paard te koop aanbieden (net als marktplaats, sporthorses, etc). Je ziet hier ook vaak dezelfde mensen wel adverteren, ook de louche handelaren waar je geen paard zou moeten kopen. Wat dat betreft blijft het toch altijd zelf opletten en voor aankoop laten keuren door een dierenarts