Ik ben opzoek naar een weiland met schuilstal, kudde en onbeperkt gras en/of hooi. Of een paddock paradise systeem. Het liefst in de buurt van het bos. Op fietsafstand van Veenendaal of maximaal 20 autominuten. Voor een E-pony. Max 150/200 euro all in. (150 voor niet fietsafstand, 200 voor op fietsafstand)
All in bestaat dit volgens mij niet. Anders wil ik ook
Captain
Geplaatst: 09-08-21 17:01
Ik heb ook gezocht voor zoiets in die omgeving maar voor die prijs vind je dat niet. Ik sta nu in Lunteren voor 250 all-in maar we hebben geen plek meer op deze stalling. Ga maar uit van minstens 250/300 voor hetgene wat je wil.
Laatst bijgewerkt door Captain op 09-08-21 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Mariahoeve in Renkum voldoet aan veel eisen behalve prijs, die is dubbel zo veel. Maar dat is ook reeëler dan jij voorstelt; daar kan een staleigenaar niet kostendekkend mee zijn, laat staan er iets aan over houden voor zijn werk.
Direct in en om Veenendaal zit weinig. En prijzen van rond de 300 of meer zijn hier in de regio heel normaal. Dus ik zou het zoekgebied idd aanhouden zoals je nu hebt op rond de 10 a 20 minuten met de auto. En het budget naar boven bijstellen.