Stalling gezocht in een straal van 20 km van Kudelstaart

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paard_Trutje

Stalling gezocht in een straal van 20 km van Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-21 17:02

Lieve bokkers heb jullie hulp nodig wie weet een leuke stal??

Voor 2 jonge paarden zoek ik een stal. De ene wordt al af en toe gelongeerd. Verwacht de ander in winter te moeten oppakken misschien.

Wat zoek ik voor mijn paarden:
- twee stallen naast elkaar of tegen over elkaar omdat ze anders onrustig worden omdat ze gehecht aan elkaar zijn.
- stuk land waar ze apart met ze tweeën op kunnen. Vanwege hun leeftijd ben ik bang dat ze als ze trap krijgen ze anders ernstig geblesseerd kunnen raken door trap van een volwassen paard.
- longeercirkel.
- stapmolen zal fijn zijn want de ene staat er soms al in.
-goede buitenbak en binnenbak erbij zal een fijne zijn.
- genoeg ruwvoer
-als ik op vakantie ben zal fijn zijn dat er een mest service is om terug op te vallen of iemand die kan mesten voor mij want heb geen verzorgsters.
- goed vast personeel en niet te veel wisselende personen.
-graag dat ze op het land worden gezet.
- als ik niet op vakantie ben wil ik best mesten of andere klussen.
- mag ook uitloopstal zijn.
- naar land brengen aan de hand en niet los
- geen doe het zelf of opfok omdat ik elke dag wil komen en te veel mensen met mijn paarden laten lopen is geen goed plan.
- mag luxe zijn maar ook basic maar echt niet de doe het zelf met roosters.
-20 kilometer in straal van Kudelstaart af. Mag regio Amsterdam, Bollenstreek zijn maar ook Alpen aan Rijn.

Prijs tot 350 per paard voor de stal en als daar extra kosten bij komen voor het buitenzetten geen probleem. Rek in de kilometer en prijs bij een perfect stal zit erin.

Het zijn goed luisterde paarden en voor hun leeftijd heel makkelijk. Spelen doen ze soms wel maar niet dat er andere last van hebben en volwassen paard kan ook spelen.

Laat weten of je de perfecte plek weet die op korte termijn plaats heeft of krijgt.
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 10-08-21 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast op verzoek TS

Paard_Trutje

Re: Stalling gezocht in een straal van 20 kilometer van Kudelsta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-21 15:23

Weet echt niemand een stal te vinden die geschikt is?

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-21 15:17

Is er echt niemand met een goede tip? Ik weet echt niet waar ik moet zoeken.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 18:23

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 18:28

Nou ja, ik denk dat niemand (ik in ieder geval niet) weet waar Kudelsta ligt...
Dus misschien moet je je titel aanpassen.
En vrijwel alle stallen staan bomvol op dit moment, dus het wordt ook wel lastig in die regio vrees ik...

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-21 18:46

Heb al geprobeerd om de titel aan te passen maar lukte niet. Zal het uitleggen Kudelstaart is een dorp bij Aalsmeer.

Blokland helaas niet geschikt voor ze.

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 18:48

Ik denk dat het erg lastig is in deze regio, zeker voor die prijs.

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-21 19:21

Prijs is aanpasbaar en locatie ook. Wil best een stukje rijden voor een goede stal. Het moet geen 500 euro worden maar voor de juiste stal en de juiste service wil ik best wat meer betalen.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 13:52

Paard_Trutje schreef:
Prijs is aanpasbaar en locatie ook. Wil best een stukje rijden voor een goede stal. Het moet geen 500 euro worden maar voor de juiste stal en de juiste service wil ik best wat meer betalen.

Je zou op het rode uitroepteken (Tip een Mod) kunnen drukken en een berichtje kunnen vragen of een mod de topictitel wil aanpassen :) - laat de woorden 'in een' vallen en laat de topictitel aanpassen tot '(straal van 20 km om Kudelstaart, NH)'.
En vraag dan direct of de mod je prijs ook kan veranderen ('zolang het geen 500 euro word' is weinig descriptief, precies bedrag is beter)

Succes met de zoektocht! :)

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 15:14

Ik denk dat er duidelijk in staat dat het max 350 voor de stal is en dat eventueel extra kosten als buiten zetten er bij mochten komen. Voor de juiste stal dat prijs hoger mocht zijn. Kijk je hebt ook stallen waar 400 incl buitenzetten betaald dat mag ook dus. Het is ook gewoon een kwestie van lezen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 15:34

Ik denk dat je eisenpakket niet realistisch is. Hoe kun je nu eisen dat er weinig personele wisselingen zijn, bijvoorbeeld?

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 15:56

Snap dat er weleens gewisseld wordt met personeel maar als jij nu weet hoeveel er op mijn huidige stal zijn is dat echt te veel. Komt de zorg van de paarden niet ten goede kan ik je vertellen. Dat bedoel ik er mee en het mogen er best een paar zijn maar wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:01

Heb je al eens bij Wennekers gekeken? Daar kan je een hoop in eigen beheer doen en zijn er stallen met een uitloop(je).

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 17:20

Heb ik inderdaad gekeken maar voor mijn een jarige helaas niet geschikt omdat de paddock vaak gewoon bezet is en je niet te lang mag. Ik ben gewoon bang dat ze daar te kort buiten kunnen
Het is ook jammer dat de uitloop te kort is dat die daar zijn wij niet kwijt kan. Super bedankt voor je reactie.

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 17:37

Ik denk ook dat ik moet uitleggen wat ik bedoel met weinig wisseling van personeel want wordt verkeerd begrepen en misschien had ik beter moeten uitleggen. Ik heb nu Jan doet zo, Piet weer anders en Kees weer anders dat wil ik niet voor ze. Daar krijgen ze soms te weinig zorg in en rust. Kijk als je op een doe het zelf staat weet je dat je niet krijgt maar hier betaal ik voor een beetje service en wordt dan gek als ik beter op doe het zelf kan gaan staan waar het goedkoper is dan hier waar ik moet krijgen. Stukje communicatie is ook moeilijker dan.

Lieser

Re: Stalling gezocht in een straal van 20 km van Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:55

Het lastige is dat niemand het precies zo zal doen als jij wilt. Als je rust wilt voor je paarden, en een vast personeelslid, dan zul je ze waarschijnlijk in eigen beheer moeten stallen.

Paard_Trutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-21 20:00

Heel kritisch ben ik niet en als het goed gebeurt hoor je mij niet. Stuur je wel een pb met meer uitleg. Wil stal in openbaar niet afkraken vindt ik niet netjes.