Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rocky_1995 schreef:Jarin Vos Nunspeet is ontzettend kundig, maar vooral heel geduldig, kalm en straalt veel vertrouwen uit richting paarden. Mede door hem kan ik nu onze angstige pony aan een los lijntje of zelfs vorig jaar tijdens corona door hem alleen laten bekappen. Eerder stond die rustig op zijn achterbenen doordat die dichtklapte van de spanning.
Hierdense smid is ook goed. Daar werkte Jarin eerst en was zodoende onze vaste hoefsmid, maar nadeel is dat er verschillende jongens lopen. Qua kwaliteit is het bij allen eigenlijk wel top, maar ik heb geen rustigere jongens bij hem getroffen in al die jaren, dan Jarin en ben daarom ook overgestapt.
kiddokids schreef:rocky_1995 schreef:Jarin Vos Nunspeet is ontzettend kundig, maar vooral heel geduldig, kalm en straalt veel vertrouwen uit richting paarden. Mede door hem kan ik nu onze angstige pony aan een los lijntje of zelfs vorig jaar tijdens corona door hem alleen laten bekappen. Eerder stond die rustig op zijn achterbenen doordat die dichtklapte van de spanning.
Hierdense smid is ook goed. Daar werkte Jarin eerst en was zodoende onze vaste hoefsmid, maar nadeel is dat er verschillende jongens lopen. Qua kwaliteit is het bij allen eigenlijk wel top, maar ik heb geen rustigere jongens bij hem getroffen in al die jaren, dan Jarin en ben daarom ook overgestapt.
Nou wat kundig laat me al 2 dagen zitten sta op de witte wieven bleek los ijzer te hebben