Hoefsmid omgeving Hierden Harderwijk Nunspeet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda_gigant

Hoefsmid omgeving Hierden Harderwijk Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-21 19:49

Hallo !!

Ik vroeg mij af welke smeden jullie aan kunnen raden in de omgeving Hierden Harderwijk Nunspeet etc.

Gaat om een Shetlander rondom beslaan en 3 paarden bekappen.

Een geduldige smid omdat er een aantal paarden tussen zitten waar geduld en rust voor nodig is

Brand los !

Sim

Re: Hoefsmid omgeving Hierden Harderwijk Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:54

Peter vd Brink uit Hierden. Weet niet of hij nog nieuwe klanten aanneemt.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 23:23

De Hierdense Smid!

Of Jarin Vos (was onderdeel van de hierdense smid en is voor zichzelf begonnen)

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 23:25

Jarin Vos Nunspeet is ontzettend kundig, maar vooral heel geduldig, kalm en straalt veel vertrouwen uit richting paarden. Mede door hem kan ik nu onze angstige pony aan een los lijntje of zelfs vorig jaar tijdens corona door hem alleen laten bekappen. Eerder stond die rustig op zijn achterbenen doordat die dichtklapte van de spanning.

Hierdense smid is ook goed. Daar werkte Jarin eerst en was zodoende onze vaste hoefsmid, maar nadeel is dat er verschillende jongens lopen. Qua kwaliteit is het bij allen eigenlijk wel top, maar ik heb geen rustigere jongens bij hem getroffen in al die jaren, dan Jarin en ben daarom ook overgestapt.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:51

rocky_1995 schreef:
Jarin Vos Nunspeet is ontzettend kundig, maar vooral heel geduldig, kalm en straalt veel vertrouwen uit richting paarden. Mede door hem kan ik nu onze angstige pony aan een los lijntje of zelfs vorig jaar tijdens corona door hem alleen laten bekappen. Eerder stond die rustig op zijn achterbenen doordat die dichtklapte van de spanning.

Hierdense smid is ook goed. Daar werkte Jarin eerst en was zodoende onze vaste hoefsmid, maar nadeel is dat er verschillende jongens lopen. Qua kwaliteit is het bij allen eigenlijk wel top, maar ik heb geen rustigere jongens bij hem getroffen in al die jaren, dan Jarin en ben daarom ook overgestapt.

Nou wat kundig laat me al 2 dagen zitten sta op de witte wieven bleek los ijzer te hebben

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:05

John Donk
Bart Buurkes

Beide goede smeden, komen uit omgeving Doornspijk maar dat is vlakbij.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 10:12

kiddokids schreef:
rocky_1995 schreef:

Nou wat kundig laat me al 2 dagen zitten sta op de witte wieven bleek los ijzer te hebben

Nou gelukt hoor 4 nieuwe nagels service van de zaak blij mee kan hem vaker bellen als we in Nunspeet zijn.
Toch iemand anders de hand/
Thanks Jarin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:49

kiddokids schreef:
Nou gelukt hoor 4 nieuwe nagels service van de zaak blij mee kan hem vaker bellen als we in Nunspeet zijn.
Toch iemand anders de hand/
Thanks Jarin

?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 19:17

De Hierdense Smid idd maar volgens mij neemt hij geen nieuwe klanten meer aan.

Jarin Vos heeft mijn paard jaren gedaan toen hij bij de Hierdense Smid werkte, altijd super tevreden over geweest.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:28

Bertus de Geijter. Zeer kundig. Komt wel standaard een uur te laat maar als je dat weet kan je het inplannen. :+ Heeft ze hier altijd goed bekapt en weet waar hij over praat.

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:44

Bert Keizer zit tegenwoordig ook in die buurt. Fijne smid, rustig en geduldig. Pb maar als jr nr wil.