Betrouwbare paarden taxi Belgisch Limburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Art_Ificious

Betrouwbare paarden taxi Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 11:16

Ik ben op zoek naar ervaringen.

Ik wil met mijn paard of 2 paarden (paard en D pony) graag eens een dagrit maken of weekendje weg doen. Hiervoor zou ik naar een mooi gebied willen waar we niet over straat moeten. Dat is vlakbij waar ik sta niet mogelijk, altijd moeten we over straat.

Het probleem is dat ik zelf geen geschikt rijbewijs/vervoer heb om 1 paard of paard en D pony te vervoeren.

Heeft iemand goede ervaringen met paarden taxi's in Limburg België?

Belangrijk is dat ze correct verzekerd zijn en dus ook cmr opmaken (schijnt verplicht te zijn). Heb al 2x eens een taxi gehuurd maar deze vroeg me nooit achter papieren van het paard of liet geen cmr zien om aan te tonen dat ze wettelijk in orde is met verzekering etc.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:48

Wat bedoel je met CMR? Ik ken alleen CMR bij internationaal vervoer.

Ik weet niet waar Nathalie Droesbeke zit, zij is van Paardentaxi.be en zij heeft alle papieren in elk geval op orde. De website werkt even niet, dit is haar zakelijke Facebook pagina: https://www.facebook.com/paardentaxiND/ ... e_internal .
Zij is echt van alles met rust doen, geen dwang etc.

https://www.paardentaxideviervoeter.be/ ... denvervoer , deze ken ik niet, die zit in Tessenderlo. Zo te lezen heeft zij ook alle papieren op orde.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 14:29

Nathalie ken ik idd heb ik op fb maar enkel van haar standplaats naar mij toe is al 150 €
En voor nu 250-350€ te betalen om een fijne rit te kunnen maken vind ik echt ontzettend veel

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:19

Jeetje, dat is inderdaad wel een heel bedrag. Zou zij niet iemand meer bij je in de buurt weten die ook goed is?