Winkels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DaniNavy

Winkels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-21 11:57

Wie kent een paar echt mooie ruiterzaken in Nederland? Binnenkort met een vriendin een tour langs verschillende zaken.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips! :D

Muchacho1

Re: Winkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:00

De boer dier en ruiter in Naarden?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:02

Het Gareel in Schijndel is een mooie winkel, Hypostore in Kuinre heeft ook een mooi assortiment, soms beetje rommelig in de winkel door drukte met pakketen maar daar kan je wel doorheen kijken.
Levade in Haarlem is kleiner maar wel heel mooi en persoonlijk.

Ligt er ook aan of je voor kleding, tuig of gewoon kol gaat. Ik kijk altijd beetje naar de merken die ze hebben qua wat ik nodig heb.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:06

Ik vind Ruitersport ruinen een fantastische winkel, maar hij valt niet onder de noemer 'echt mooi' maar t is meer een kruipdoor sluipdoor winkel waar echt overal wat staat. Je kunt er heerlijk rondneuzen.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:19

Capriootje schreef:
Het Gareel in Schijndel is een mooie winkel, Hypostore in Kuinre heeft ook een mooi assortiment, soms beetje rommelig in de winkel door drukte met pakketen maar daar kan je wel doorheen kijken.
Levade in Haarlem is kleiner maar wel heel mooi en persoonlijk.

Ligt er ook aan of je voor kleding, tuig of gewoon kol gaat. Ik kijk altijd beetje naar de merken die ze hebben qua wat ik nodig heb.

Hypostore kuinre heeft mooie spullen maar die winkel is echt een regelrechte ramp. :=
Soms een beetje rommelig kan ik het niet noemen. Het is daar altijd een grote puinhoop.

Het gareel in Schijndel is idd een aanrader, Drunens ruiterhuis in Drunen.
Ruitersport Equidrôme in Venlo.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:46

Koole ruitersport bij het revalidatiecentrum (waar Britt Dekker ook staat) vind ik een fijne en inderdaad Levade ruitersport in Haarlem

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:51

Renske_W schreef:
Hypostore kuinre heeft mooie spullen maar die winkel is echt een regelrechte ramp. :=
Soms een beetje rommelig kan ik het niet noemen. Het is daar altijd een grote puinhoop.

Ze zijn door de corona (veel online bestellingen) volledig uit hun jas gegroeid.
Ze zijn al bezig met een veel groter pand en zullen eerdaags daar wel gaan openen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 18:54

Voor Hypostore is het maar net hoe je het bekijkt. Ik zie het meer als ze draaien iets té goed, wat super is en ze moeten het nog wat in betere banen leiden i.c.m. de winkel maar de bestellingen zijn altijd snel geleverd dus dat vind ik echt knap ondanks die drukte. Logisch dat het even tijd kost als je in korte tijd zo snel gegroeid bent toch.
Ik vind ze iig een fijn assortiment hebben :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:16

Ik ben in janauari bij Ruitersportzaak Den Besten in Hierden geweest. Echt een nette zaak, mooi assortiment en vriendelijk personeel.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:27

Net over de grens in België: Emmers equestrian

BOTtraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 22:08

Capriootje schreef:
Voor Hypostore is het maar net hoe je het bekijkt. Ik zie het meer als ze draaien iets té goed, wat super is en ze moeten het nog wat in betere banen leiden i.c.m. de winkel maar de bestellingen zijn altijd snel geleverd dus dat vind ik echt knap ondanks die drukte. Logisch dat het even tijd kost als je in korte tijd zo snel gegroeid bent toch.
Ik vind ze iig een fijn assortiment hebben :j

Volgens mij gaan ze binnenkort verhuizen naar een grotere oppervlakte waarbij ze de 2 dingen iets meer gescheiden kunnen laten lopen.
Super fijne service daar!